phantomet Skrevet 1. november 2006 #1 Skrevet 1. november 2006 Herved starter jeg en egen Tante Sofie tråd...*skratter* Siden jeg for tiden er den som bærer tittelen er det vel på sin plass at jeg starter en slik? Men jeg gleder meg virkelig til noen andre tar over stafettpinnen...*ler* For det er jammen ikke lett å være den "strenge" tanten hele tiden....Men jeg skjønner at det vil ta tid før noen tar over, siden jeg enda ikke har vett til å tie stilt....hahahahahahaha
Karomamma Skrevet 1. november 2006 #2 Skrevet 1. november 2006 Jeg er også en TANTE SOFIE, men mulig jeg er en mildere utgave enn deg, hehe!!! Har rett og slett ikke hatt tid til å melde meg på diskusjonene om pedagogisk barne-TV, Halloween, arving av sko og alt mulig annet rart. Det er så mye action på sidene her om dagen at jeg har nok med å lete opp innleggene om festen 17/11 og prøve å få dem på topp igjen. Og som jeg nettopp skrev til Prinsesse Nydelig, så er det noen ganger jeg rett og slett holder munnen igjen. Men en ordentlig god og gammeldags tante Sofie som egentlig mener alt godt, det er jeg også. Baresåruveitdet
dritgrei hei hei! Skrevet 1. november 2006 #3 Skrevet 1. november 2006 jeg skjønner ikke helt dette jeg, har ikke du som alle oss andre bare sagt at du ikke liker haloweeeeeen? hvorfor kaller du deg tante sofie for det? men når jeg tenker meg om .... ;-) .... den passer jo til deg da. GOD OG SNILL OG VARM inni, og litt streng uttapå av og til. tante sofie gjør jo det hun mener er best. jeg er enig med henne jeg... : "fest og morro er ikke for småpiker!" så nå kan jeg vel bare vente meg at det er jeg som blir stjålet hvis jeg skulle sovne på kjøkkenet. :-)
phantomet Skrevet 1. november 2006 Forfatter #4 Skrevet 1. november 2006 Phu.... Sender deg en klem rett og slett fordi det føltes litt ensomt å bære tittelen helt alene!!! *klem*
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 1. november 2006 #5 Skrevet 1. november 2006 Fritt for å være politimester Bastian.....Du skal ikke plage andre, du skal være grei og snill og forøvrig kan du gjøre som du vil..
Karomamma Skrevet 1. november 2006 #6 Skrevet 1. november 2006 Var den til meg? Tusen takk, jeg har rygg til å bære tittelen sammen med deg, jeg Bare vent til vi skal på fest - da kan vi kjøre alle temaene som vi ligger unna på nettet. Sånn som krig og fred og religion og sånn.... Eller kanskje ikke?
phantomet Skrevet 1. november 2006 Forfatter #7 Skrevet 1. november 2006 Visst var den til deg!!! *smiler* Gi meg tid til å nyte et glass vin eller tre...så er jeg med på det meste!!! *ler* bare lov meg å ikke slenge en bunke aviser i hodet på meg for å få meg til å ti stille..? *ler*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå