Gå til innhold

Føler meg litt uttafor

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har skrevet masse her inne, startet tråder, og svart på innlegg, og ihvertfall prøvd å være hyggelig.....:-) men det er liksom umulig å bli en del av fellesskapet. Det virker jo som om alle kjenner hverandre personlig her inne, og har masse intern humor som er vanskelig å forstå for oss utenforstående (håper det er flere enn meg, derfor ossingen) *snufs*

Er jeg den eneste som føler det sånn? Isåfall sleng over noe medisin mot anti-sosialitet og paranoia:-)

buhuuu.

Er sikker på at ingen vet at jeg eksisterer engang.....vrææææl.

*trøstespiser pepperkaker* deres feil hvis jeg legger på meg ja.....hulk

Ellers går det bare bra:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei!

skal jeg lage en kopp te til deg også?

pust rolig, inn gjennom nesen ut gjennom munn - inn gjennom nesen ut gjennom munn...

ser du? nå ble det bedre....

alle er her, alle vet du edr her, og alle er glade for at du er her... jeg er også helt ny.... her inne vel og merke.

phantomet og jeg kjenner hverandre, men de andre... de har jeg bare valgt å like.

:-)

klem klem klem

Skrevet

Jeg synes du har kommet med mange flotte innlegg og innspill på mine frustrasjonstråder!!! *smiler* Og har satt pris på hver eneste en.

Er overbevist om at dte ikke er noen som med intensjon har stengt andre ute, eller som skulle ha den minste lille grunn for å gjøre det. Det er jo det som er flott her inne. Alle er inkludert...

Noen ganger er det likvel slik at dersom man kaster seg uti det, som jeg har en tendens til å gjøre, så blir man veldig engasjert....(Ihvertfall blir jeg det!) Og da svarer man der det føles riktig og kommer gjerne med svar som er myntet på alle som har skrevet på den gjeldende tråden.

Forresten.... Du skrev noe på et annet forum(mine, dine, våre....) som jeg stilte meg ivrig bak.... *smiler* (Nå krysser jeg fingrene for at ammetåken ikke har gjort at jeg surrer nå altså....)

Skrevet

Jag är också "ny" härinne. Jag kan också tyckta att det är lite för mycket ironi i humorn o lite mycket intern humor ibland, som jag inte förstår mig på. Men jag har fått möjligheten att träffa 3 st av de modne nu o de är jätte trevliga. Vi som personer, är super olika. och det blir en eller annan häftig disskution. Men det verkar som om vi alla respekterar varandras olikheter. Så länge man kan trivas i varandras sällskap, med olikheterna, de olika meningarna som man har, så är det ju toppen, tycker jag. Jag har bara valt att fex. inte alltid svara då på en del inlägg, som kanske ibland blir lite väl interna...

Om du bor i Oslo eller i närheten, så är det bara att "haka" på oss när vi har mammaträffar, så får du se hurr o vem vi är!!

Skrevet

Huff da, stakkars deg!! Ikke noe moro å føle det sånn da!

*sender en klem snarest*

Det er nok litt tilfeldig om få svarer eller om trådene løper avgårde med alt mulig snikk-snakk. For min del er det i hvert fall tilfeldig hva jeg svarer på - og som regel sitter jeg jo på jobb så da blir det noen ganger "full moro" og noen ganger helt tyst.

Og hvis det er en trøst - så kjenner ikke jeg noen her personlig og har ikke vært med på treff. Så du er ikke alene :)

Skrevet

Så dumt at du føler det sånn da! Vi er egentlig en veldig inkluderende gjeng her inne:-) Men de siste dagene har det kanskje gått en kule varmt her inne......

Lover at jeg skal gjøre mitt for at du ikke skal føle det sånn og tar gjerne på meg ansvaret for pepperkakespisingen (men pass deg så ingen "tar" deg for at du spiser pepperkaker i november hi hi hi ;-) Men godt er det;-)

Ha en fin dag!

Skrevet

Jeg trodde også at alle her inne kjente hverandre in real life, men vet du...det gjør de ikke.

Og jeg kjenner ingen (som jeg vet om da)

Men her er det bare å kaste seg på, enten det er det ene eller det andre.

Mulig at det er en del ironi i humoren, men det er da for det meste selvironi, er det ikke.

At humoren er intern er egentlig bare fordi vi har holdt til her såpass lenge at vi fleiper om ting noen tok opp for 2mnd. siden.

Verre er det faktisk ikke...

Så sleng deg på, husk at vi er modne damer, noen av oss godt inni ammetåka så det er ikke bare, bare..

Skrevet

Å, tusen takk, så snille dere er.....allikevel. hehe:-)

Trengte vel egentlig bare litt trøst, hadde en dårlig start på dagen. Morgengretten mamma med bebis på armen og bestemt treåring er ikke alltid en heldig kombinasjon.

Måtte pent be om unnskyldning til henne for å ha vært sur og tverr da hun nektet å ta sokkene på, nektet å spise frokost, nektet å gå ned trappen alene....noe som resulterte i at hun satt forskrekket på en kjøkkenstol og sa: Mamma? Blir du også glad når pappaen din kommer hjem?

Da begynte jeg nesten å grine. jaja, vi ble venner igjen med klem og kos.

Var ikke meningen å la det gå utover dere:-)

Dere skal få en unnskyldning og en klem og kos dere også.

Skrevet

Åååååå, trenger ikke å unnskylde deg i det hele tatt!!

Men takk for klemmen :)

Skrevet

Jeg også har følt meg utenfor som du...Det er mye internt her og det er klart at jo mer tid man bruker her inne, jo mer får man med seg og kan spille videre på:) Ikke alle som har tid til det og noen er her mye og lite i rykk og napp. Men erfaringsvis tar det bare en dag eller to så er man helt med igjen når man blander seg inn i alle trådene i denne merkelige veven! Skulle likt å se den som et teppe med farger:)

Skrevet

Jeg også har følt som deg, men har jo skjønt at veldig mange av disse som er hyppig inne her og som svarer hverandre som om de kjenner hverandre godt har vært her en stund. Min yngste er bare 8 uker og jeg har rett og slett ikke hatt tid til å kommentere så mye, men jeg er inne å leser ofte. Når jeg kommer meg inn i rutiner og får jr. til å sove litt så kanskje det blir litt hyppigere kommentering - vet ikke helt om det var en trussel eller ikke..... vel time will show :-)

Det er i hvertfal veldg ok å ha et forum for oss modne...har litt problemer med å være helt på nett med de på 20...

Skrevet

Heisann! Jeg kjenner bare 1 her sånn litt flyktig... Men har vel egentlig aldri følt meg utenfor alikevel! Det er absolutt ikke som på skravlesiden.... hvor kun de "mest populære" får mange svar på innleggene sine.... Her er vi like mot alle!!! Tenker ikke over hvem som har skrevet dem engang jeg:) Itillegg så liker jeg godt humoren og ironien her inne!!! Det er helt meg!

De mest interne innleggene legges jo ut med Nick så de hopper jeg gjerne over... Hvis ikke nysgjerrigheten tar overhånd da...;)

Skrevet

Jeg kjenner meg veldig godt igjen i det du skriver. Kanskje er det fordi mine innlegg er teite eller uinterresante har jeg tenkt, men nå har det jo blitt så mange innlegg at man kan jo ikke kommentere alle. Og så blir det jo naturligvis enklere å kommunisere med de man kjenner, man får jo sin egen "sjanger".

Kjenner heller ingen fra før, men er med i en annen liten gruppe som ble kjent på BIM. De har vært hos meg i dag - kjempekoselig.

Syntes denne siden er veldig fin å ha, og det er veldig mange koselige moden mammaer her- men jeg forstår hva du mener. Det hadde vært veldig gøy å bli med på festen da, bor du i nærheten? Skal prøve å få det til, men vil gjerne ha med meg en av de jeg kjenner...

Skrevet

Jeg har også tenkt tanken på at det er mange interne ting her og antydninger til diskusjoner jeg ikke skjønner noe av. Sånn er det vel alltid når man blir en del av noe som er etablert? Jeg er like ny som deg, svarer når det føles riktig og leser andre ganger. Har ikke opplevd at mine svar eller tråder blir oversett. Det er sikkert tilfeldig at dine innlegg ikke har fått 1000 svar.

Skrevet

Huff og huff! Her skal ingen føle seg utenfor. Er nok av de som er her mye og dermed kan høres veeeldig fjern og intern til tider. Beklager dette!

Da jeg startet å tyvlese på modensidene på BiM i februar følte jeg meg akkurat sånn som deg. Var overbevist om at disse folka var gamle kjente. Men så fikk jeg plutselig meldingen om at jeg var savnet og at det hadde vært hyggelig om jeg kom på treff. Og en som fødte og var over på DiB lovte endog å følge meg i mål på BiM før hun forlot de sidene ;-)))

Etterhvert prøvde jeg meg på et minitreff ute i Asker (litt mindre skummelt..). Og har nå da deltatt på en del treff, men fortsatt er det jo maaaange her inne jeg aldri har møtt. Synes uansett at stilen og humoren her inne er god og varm. Så selv de jeg ikke kjenner får meg til å føle meg "hjemme" og kan gi en litt oppbacking og støtte de dagene man trenger litt ekstra bensin på tanken.... Håper at sidene kan gjøre det samme for flere!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...