Gå til innhold

Dere som har dåp i jula!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Når dere sender ut julekort (om dere gjør det), sender dere i tillegg ut takkekort for dåpen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi skal ikke ha dåp i jula, men jeg svarer allikevell, jeg :o)

 

Jeg ville sendt ut takkekort i tillegg... Takkekortene kommer jo etter dåpen, mens julekortene bør jo sendes før jul... Og jeg synes det er en selvfølge å takke for gaver etc. som man får, uavhengig av når på året man får dem...

Skrevet

Vi skal ha dåp 1.juledag, og sender (hvis jeg får tid) ut julekort i begynnelsen av desember (til mange også som ikke skal komme i dåpen). Takkekort for dåpen sender jeg ut i januar. Sender vel ikke noen flere kort da?

Skrevet

Nei, julekort og takkekort får holde! Takk for svar begge to:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...