*heldigmamma* Skrevet 1. november 2006 #1 Skrevet 1. november 2006 Når dere sender ut julekort (om dere gjør det), sender dere i tillegg ut takkekort for dåpen?
Anonym bruker Skrevet 1. november 2006 #2 Skrevet 1. november 2006 Vi skal ikke ha dåp i jula, men jeg svarer allikevell, jeg ) Jeg ville sendt ut takkekort i tillegg... Takkekortene kommer jo etter dåpen, mens julekortene bør jo sendes før jul... Og jeg synes det er en selvfølge å takke for gaver etc. som man får, uavhengig av når på året man får dem...
♥Koseklumpen-3 barnsmor♥ Skrevet 2. november 2006 #3 Skrevet 2. november 2006 Vi skal ha dåp 1.juledag, og sender (hvis jeg får tid) ut julekort i begynnelsen av desember (til mange også som ikke skal komme i dåpen). Takkekort for dåpen sender jeg ut i januar. Sender vel ikke noen flere kort da?
*heldigmamma* Skrevet 3. november 2006 Forfatter #4 Skrevet 3. november 2006 Nei, julekort og takkekort får holde! Takk for svar begge to:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå