Gå til innhold

Nå MÅ det skje noe snart!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Må få ut litt frustrasjon her nå......

Slimproppen gikk i går ca kl. 1430. Ved forrige fødsel for 2 år siden tok det ca ett døgn fra slimproppen gikk til jenta var ute. Vet at det kan ta både dager og i værste fall uker før det blir fødsel, men håper..... Hadde sterke kynnere hele tiden i går, både før og etter proppen gikk. La meg nedpå ett par timer og det hjalp veldig. Fikk skikkelig frost i meg i går kveld, fyrte som bare det på peisen, ullsokker og pledd foran tv`n med varm drikke. Klokka 01 i natt fikk jeg intense magesmerter, men ikke rier..... fikk skikkelig diarè, tror jeg satt på toalettet i en halvtime, ville ingen ende ta. Jeg spiste relativt lite i går, jeg håpet jo det skulle bli fødsel og tanken på klyster er ikke god. Kom meg tilbake i senga igjen, men frøs og frøs.... gikk opp og tok en kokvarm dusj, fikk ikke sove etterpå. Lå å kikket på tv (takk og lov for tv og parabol på soverommet!!) til langt på natt. Da jeg endelig sovnet våknet jeg av at jeg frøs og frøs igjen... på med morgenkåpa og sokker, sovnet som en sten og våknet igjen i 7 tiden i morges. INGEN TEGN TIL FØDSEL ENDA!!! Grrrr...... jeg håper noe skjer snart, nå er jeg lei... skal egentlig til jordmora idag, men vet ikke om jeg orker... blir kun måling av mage og bt idag, så det kan jeg være foruten. Får se hva dagen vil bringe, får prøve å gjøre litt husarbeid slik at jeg holder meg i aktivitet iallefall!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hm.... termin dagen før deg og jeg fryser også sånn for tida, kanskje det er et fødselstegn? Har også nettopp hatt diarè, etter en time med magesmerter (ikke rier). Magen er steinhard hele tida, slitsomt. Og jeg er så inderlig trøtt i dag.

Var det blod i slimproppen din? De sier jo at om det også er litt blod der, skjer det ofte innen et par dager....

Hold oss oppdaterte, da, OK? Føler med deg, men tenk at nå er vi snart ferdige!!!!!!!!!!

Skrevet

Kan frysing være et tegn så har jeg også frøset så mye i det siste. Jeg har vært supervarm hele svangerskapet, men nå fryser jeg for den minste ting. Har fyrt i ovnen i hele dag, men blir liksom ikke fornøyd med varmen...

Skrevet

Ja, slimproppen var blodtilblandet, det var den sist også..... har vært utrolig tung i magen i hele dag og vondt i ryggen. Måtte gå å legge meg for å prøve å sove litt. Fryser fremdeles..... og har antydninger til at det blir diarè i dag også. Tør jo nesten ikke å spise. Husarbeid har det blitt lite av i dag, har vasket og tromlet alt av skittentøy da, ikke mye arbeid - men greit å ha det unnagjort, slik at samboeren slipper å styre så mye med klær til seg og 2 åringen når jeg er på sykehuset. I disse snøtider så blir det endel skift i barnehagen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...