Gå til innhold

Vurderer å ringe føden for råd - andre som har opplevd dette??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har tre uker til termin. I natt har jeg våknet tre ganger av at jeg har merket at trusa har blitt våt. Ikke som utflod, men som om jeg har tisset på meg. Siste gangen på morgenen i dag var trusa gjennomvåt. Når jeg tørket meg sist var det antydninger til blod i blank utflod. Har jeg lekket fostervann i natt??

Er av den typen som må ta sats for å ringe jordmor/ føden, men her er det vel bare å ringe..griet å få det sjekket ut.

erker ikke noe til "mensmurringer" e.l. så lang.

Noen som har opplevd slike lekkasjer??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke opplevd det selv, men ville ringt føden sånn at du kan komme inn for en sjekk:O)

Kanskje det er baby på gang snart! Good luck:O)

Skrevet

Jeg har også kommet til å ringt å for å høre i og med at det er tre uker igjen til termin. Hold oss oppdatert da!

Skrevet

Jeg ville ringt. Bedre å ringe en gang for mye enn for lite tenker nå jeg, så slipper du å engste deg. Vet du om hodet er festet eller ikke? Lykke til:-)

Skrevet

Da hadde jeg nok ringt føden for å få en sjekk.

Er av den typen selv,som må ta sats for å ringe:-)Men,trodde også jeg lakk fostervann her en dag,og da bare ringte jeg før jeg fikk tenkt meg om:-)

Så ta en tlf du.Kanskje du blir mamma snart?:-)

Skrevet

Ja, får ta sats og ringe. Håpløst at man skal ha så høy terskel for å ringe om råd! Vet ikke om hodet er festet. Takk for svar,jentene!

Hovedinnlegger

Skrevet

Er mange som får veldig tyntflytende utflod på slutten, så kan hende det er det..

Men vil som de andre sier, råde deg til å ringe føden ja =) Sikkert ingen fare, men greit å ringe likevel =)

Skrevet

Jeg skjønner hvordan du har det anngående terskelen for å ringe. Har det akurat som deg. Lykke til!!!!

Skrevet

Jepp, sånn var det for meg. Slimproppen gikk, det kom litt blod sammen med slimet. Så endret det seg og ble bare blank væske. Så det viste seg at det var vannavgang. Men jeg ringte jo etter at dette hadde stått på i over 12 timer og jeg hadde ingen rier. Så da ble det snakket om igangsetting. Nå slapp jeg heldigvis det, det startet av seg selv.

Men for all del, ring føden og få det sjekket. Det er jo forbundet med infeksjonsfare for babyen når vannet går. Ta på deg et bind og "samle" i det så sjekker de det på føden.

Skrevet

har du ringt føden? Har det på akkurat samme måten idag og lurer på å ringe føden..

Skrevet

Da jeg skulle ha første mann for 9 år siden, opplevde jeg det samme. Jeg følte at jeg tisset på meg, hadde null kontroll over blæra, og "tisset" på meg igjen selv rett etter do besøk. Det fossa ikke, som jeg trodde den gangen at det gjørde når vannet går. Det var 3 uker før tiden, eller eksakt sagt 18 dager før terminen.

så selv om det er hele tre uker igjen. så kan det være at fødslen er i gang. Hos meg fikk jeg ikke smerter før mange timer senere. Derfor trodde jeg ikke det var vannet som gikk.

Skrevet

Hei - hovedinnlegger her!!

Joda, det var fostervannet som hadde begynt å gå!! Ringte føden, ble innlagt samme dag. Fødte en nydelig liten gutt 3.11!!!! Skriver mer senere!!! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...