Anonym bruker Skrevet 1. november 2006 #1 Skrevet 1. november 2006 Husker dere tråden her inne hvor folk skrev om kjendiser de har rota med?? Nå ser jeg den er gjengitt i Se og Hør sine nettsider.. Jeg tror det er Mini Jacobsen det første avsnittet handler om -husker jeg riktig.. http://www.seher.no/cm/SeHer/Kjendisnytt/Norske/1.274523
Anonym bruker Skrevet 1. november 2006 #2 Skrevet 1. november 2006 sikkert noen herfra som har tipset...
Gjest Skrevet 1. november 2006 #3 Skrevet 1. november 2006 Det er jo helt utrolig hvordan ting kan spre seg.... Må visst være forsiktig med hva en sier her inne..
Love2bemom Skrevet 1. november 2006 #4 Skrevet 1. november 2006 Når de "velger"å være utro, så vet de at det kan bli kjent.De er tross alt kjente personer.Og xtremt dumme kjente personer.Synes ikke synd i de i det hele tatt!
Gjest Skrevet 1. november 2006 #5 Skrevet 1. november 2006 Jeg synes heller ikke synd på dem,men vi damer har nå litt ansvar selv også da for vår oppførsel.
Maia2007 Skrevet 1. november 2006 #6 Skrevet 1. november 2006 Og jeg fatter ikke at folk gidder å grafse i andres privatliv - dumme kjendiser eller ikke!! Det er faktisk straffbart å grafse for dypt i andres privatliv, og det burde nettredaktør være klar over - og ikke tillate slike ulovlige innlegg her! Iallfall synes jeg ikke dette innlegget hører hjemme i dette forumet. Med fare for å erte på meg "fjortishjerner"....
Gjest Skrevet 1. november 2006 #7 Skrevet 1. november 2006 Personlig syns jeg Her og Nå og andre medier som har spredd denne "nyheten" er mye mer ansvarlig enn de som la inn innlegg her inne... Nå er det jo kjent for fire millioner mennesker, mens i forrige uke var det bare vi som var her som visste om det, dvs kanskje ti tusen?
Mamma Mirabell Skrevet 1. november 2006 #9 Skrevet 1. november 2006 jeg viste ikke om det før jeg så det nå i se og hør så er enig med deg mie
Anonym bruker Skrevet 1. november 2006 #10 Skrevet 1. november 2006 Ble fryktelig nysgjerrig jeg nå på hvem disse to kjendisene som visstnok har ett forhold er jeg! Husker ikke at jeg leste om den når tråden ennå fantes. Mener og det er Mini det handler om det første. Men altså, noen som vet hvem det er som har forhold?
Anonym bruker Skrevet 1. november 2006 #11 Skrevet 1. november 2006 Rune Rudberg mener jeg det var.. Husker ikke 100 %.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå