Anonym bruker Skrevet 1. november 2006 #1 Skrevet 1. november 2006 Hei er 23 pluss 2 idag og har lagt på meg 6,5 kg tol nå, de siste på de to siste dagene. Har fått endel vann i kroppen ,men allikevel bu hu. Er 80 kg nå, og heller ikke høy. Spiser helt vanlig og sundt med masse frukt og grønt, grovt brød og kjøtt, fisk. Er jo ikke smart å sette igang en liten slankekur heller nå. Får vel heller bli en liten rund bolle her da.
Skilpadden Skrevet 1. november 2006 #2 Skrevet 1. november 2006 Jeg la på meg veldig mye på slutten av mitt forrige svangerskap, men så lenge det er vann er det lite man får gjort med det. Jeg prøver å spise sunt nå, og ikke fokusere for mye på vekt, for jeg vet av erfaring, at kiloene raser av meg igjen etter fødselen. Gikk ned 11 kg på sykehuset etter fødsel, og ammingen gjorde også at de andre gikk fort. Tror det tok 4 mnd å miste alle 23 kiloene, og det er jo ikke så ille. Etter at jeg begynte å jobbe forsvant 12 til, så jeg var ganske fornøyd. Nå er vekten naturlig nok på vei opp, men jeg tenker ikke så mye på det.
findus Skrevet 1. november 2006 #3 Skrevet 1. november 2006 Jeg går opp og ned med minst to kilo alt etter når på dagen jeg veier meg, jeg :-)
Anonym bruker Skrevet 1. november 2006 #4 Skrevet 1. november 2006 Jeg skjønnte heller ingen ting, kunne gå opp en hel kg eller to på en dag selv om jeg veide meg til fast tid. Har nå kommet til uke 26 og de siste tre ukene har jeg lagt på meg bare 1-2 kg. Virker som vekt økningen slakker litt nå. jordmor sa at noe la på seg mye i en periode og så roet det seg litt ned igjen. Har lagt på meg ca 12 kg nå, og synes max bør være 15-18kg for meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå