Gå til innhold

Her var det jammen dødt......

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenkte kanskje det var p.g.a. halloween, at dere skulle skremme meg og sånn......alle har gjemt seg i et skap!

Kjeder meg bare ørlite grann, har lyst til å diskutere noe moro, men er så i ammetåka at idéene ikke akkurat flommer over.

I tillegg tror jeg jeg har fått afasi. Husker ikke ord, enkle ord som skinkepålegg og kontantstøtte...de er borte når de trengs mest!

jaja, dagens lille hjertesukk- Hadde glemt hele halloween også, selv om 12 åringen her prøvde heksekostymer i hele går. skvatt skikkelig i sofaen da noen skumle vesener ringte på.

Har glemt hva innlegget skulle handle om også...:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei, hei, og tusen takk for svaret ditt på spørsmålet mitt om astma!!! Betryggende å lese at det går an å leve så bra med dette, og uten bivirkninger, det var en lettelse! Lette akkurat nå etter tråden for å få takket deg, men finner den ikke, kommet så mange innlegg etterpå. Og beklager at jeg ikke har takket før! Har bare ikke hatt tid til å logge meg på, har vært alene med gullungene i noen dager, og må ordne en masse greier til flytting fredag i tillegg - så har ikke rukket Dib - stort savn!!!

Klem

Skrevet

Hei, så det var deg ja:-))

JO, ingen årsak.....og gratulerer så mye med dagen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...