Gå til innhold

Blinkende, farget lys

Anbefalte innlegg

Skrevet

på juletreet er vel noe av det simpleste jeg kan tenke meg på denne jord.......Så de hadde fryktelig mye farger på treet sitt på Greys ikveld, derfor jeg skriver dette.....jeg er ikke igang med julepyntingen ennå:-)

Men et stykke bortenfor der jeg bor, så ligger det et rekkehus med 4 leiligheter. 3 av dem er påbygget med vinterstuer og det er jo fint. Men 4.mann ville ikke ha dette, så da blir det ikke så fint alikevel. Men det jeg egentlig skal fortelle er at om dere vil se virkelig grusom julepynting, så legg søndagsturen om min by;-) Hele hagen, rundt, over, under, ved siden, innimellom, bortetter, langsetter og rundtiring så har de lys - fargede lys, blinkende lys, discoflash lys, figurer som julenisser, reinsdyr og andre figurer......Tenk det da, de synes det er superfint, mens alle vi andre valfarter ditt på kveldstid for det er virkelig fascinerende å se på altså!

Smaken er virkelig som baken ja;-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Blir litt vel mye tivoli for meg.

Synes det holder med litt julepynt jeg da...

Jeg er glad i julen, men har et veldig nøkterent syn på pynting.

Det blir juletre med pynt, noen få nisser og en jule bukk i halm, kjøpt på et julemarked i Stockholm. Den er SÅÅÅÅÅ fin.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...