Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2006 #1 Skrevet 31. oktober 2006 Uff... Skolen jeg går på skal kansje legges ned, så for å få fullført utdanningen min må jeg mest sannsynlig ta med sønnen min og flytte til Oslo... Har ikke lyst å reise fra familien min, og alle vennene... Kommer til å bli så ensomt å starte helt på nytt... og vanskelig,,,, og tungt... Sønnen min vil være bare tre år når vi eventuelt flytter, så det blir ikke lett å være alene da... Nettopp kjøpt meg leilighet, og alt gikk så bra, så skjer dette her da... jævla møkk:-( Måtte bare få ut litt frustrasjon...
Anonym bruker Skrevet 1. november 2006 #2 Skrevet 1. november 2006 Har du undersøkt muligheten for å få fullført utdanningen via internett da? Det finnes mange uante muligheter, men det er ikke så lett å finne ut av... Jeg hadde heller ikke ønsket å flytte fra familie og venner, man skal jo trives også, og da må man jo ha et nettverk rundt seg... Lykke til i alle fall
qwana Skrevet 1. november 2006 #3 Skrevet 1. november 2006 om det er så at du må reise til oslo, skal du ikke fortvile. Jeg reiste selv for tre år siden, fordi det kun er i oslo de har det jeg ville gå på. Det har ikke vært så ensomt, klart man sitter alene noen kvelder, men det gjør man som oftest uansett hvor man bor. Det er viktig å prøve å komme i kontakt med andre i samme situasjon og å være åpen for alternative løsninger når det gjelder barnepass. Selv fant jeg ei anna som også skulle gå på skole i oslo, vi fant tonene og passer nå hverandres barn og får felle barnevakt og går ut sammen og. Du skal se det løser seg uansett:) lykke til klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå