Gå til innhold

Ding-dong-ding-dong-ding-dong

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her har det ringt på i ett sett fra klokken halv seks i aften til klokken ni. Sikkert 30-40 unger i alskens hekse, djevel, mannen med ljåen, corpse bride og spøkelser. har vendt meg til Halloween nå, og synes i grunnen det er litt gøy også:)

Halloween har jo mange lag i seg av folketro. Personlig foretrekker jeg å lese denne dagen som en dag man tenner lys inne og ute for å minnes sine avdøde venner og slekninger. At disse skummelt utkledde spøkelsene ringer på døra og vil ha godteri tenker jeg på som et symbol på at vi må spille på lag med åndene og blidgjøre dem. At disse "åndene" bare ser fæle ut, er fordi vi mennesker frykter døden og har hengt oss opp i det heslige i forbindelse med den. Og at det alltid er masse småjenter som vil kle seg ut som hekser skjønner jeg utmerket godt!!!!!:):):);) SELVSAGT er dette den store dagen å utøve hekserier og rituell magi på med så mange mennesker på samme frekvens. Slik har det vært i alle tider. Mens de kristne minnet sine helgener, dro heksene til Blokksberg høye på giftige urter! Her har 3 små jenter delt byttet sitt mellom seg. 2 fæle hekser og 1 spøkelsesbrud. Og nå er de høye på sukker og E-stoffer! ha-ha.

Min lille Stefan har dessuten fått sin første tann i dag:)

Og jeg fikk litt julestemning i dagmorges og sang og spilte julekveldsvisa for Stefan. Hjelp! Hva skjer?:)

moffi

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hi hi hi, du er herlig du moffi;-) Og jeg er helt sikker på at det bor en heks i deg også, jeg vet at jeg er en ihvertfall, men bare god og snill altså:-)

Apropos hekser.....for mange år siden var jeg på visning i en leilighet her i byen, som ligger på toppen av en ås. Fikk så utrolig creepy følelse når jeg gikk inn og rundt og tittet. Kjente at dette ikke var et sted som var godt.......Sa til venninnen min som var den som skulle ha seg leilighet at hun ikke skulle ta den...... og mange år senere fikk jeg vite hvorfor..... Akkurat der hvor dette huset lå, var et av de siste stedene de brente hekser på bål!!! Tenk det da! Jeg kjente det jeg;-)

og lille gullegutt er vel bare sååååh søt med lite riskorn da;-)

Skrevet

Ha-ha! Nå har vi to like tråder plutselig!!

Skrevet

Det er fordi vi er hekser det!!

Skrevet

Jepp=0

Da jeg gikk gravid med nummer en, ble jeg sånn overfølsom for vibrasjoner. På kjøkkenet til eksen min var det sånne vannvittige kuldegufs! Jeg gråt og forlangte å få vite hva det var...og ganske riktig:) Et uoppklart mord:)

En dame var blitt slått i hjel med et telefonrør!

Da vi siden prøvde å flytte fra leiligheten, begynte det å brenne der 3 ganger. Hun ville kanskje si hade-ikke vet jeg!

Skrevet

Wow, heftig! Jeg også senser veldig....har opplevd mange rare ting, men vil ikke ta det her inne....;-) Kan ta det en annen gang vi:-)

Skrevet

Ja...ikke verdt å ta alt her inne. Men bare 2 uker etter at vi flyttet var det et innslag på tv om nettopp dette uoppklarte mordet. Snåle greier..

Skrevet

Det å være i kontakt med energier være seg fra svundne tider eller eksisterende nå er fascinerende.

Jeg har også opplevd liknende, men da i positiv forstand.

Var så heldig å få beroligende tegn midt i desperasjon, om at alt ville bli bra.

Kanskje noen som leser blir skremt av slikt, men for meg den gangen var det være eller ikke være... Og da fikk jeg hjelp fra det "hinsidige".

Skrevet

Helt ærlig; Mine unger er ALLTID presise til middag UTEN at de har fått beskjed om når den er..Det er så rart..de kommer inn døra nøyaktig når alt er dekket fram og vannmuggen er satt på plass. Vi spiser mellom halv seks og kvart på sju hver dag, men ungene stiller på minuttet riktig altså!

Jeg blir like glad og overrasket hver gang.( Må si at vi bor i et sånt barneområde der barna leker rundtomkring)

Skrevet

Er dette det de kaller en avledningsmanøver???

Skrevet

Nå skjønner ikke jeg helt...men det er sikkert meningen at jeg skal miste tråden??? *smiler*

Avledning?

Skrevet

Skjønte ikke jeg heller...Hva mente du Klatten, eller sover du?

Skrevet

He he jeg skjønte jo heller ikke hva du ville med det innlegget om at barna kommer inn kvart på syv......HVA MENTE DU EGENTLIG MED DET? Tenkte det var en måte å avslutte tråden på kanskje....:-)

Skrevet

Stefan legger seg sju, så da kan jo ikke familien spise vel!:)

Skrevet

*ler*

Jeg tolket det som om barna på et eller annet vis er "koblet" på et nettverk som er usynlig,,,,som gjør at de trekkes mot heimen når det er tid for mat...uansett når det er...

Mmeeeeenn...I could be wrong....

Skrevet

Nå ler jeg HØYT igjen....hahahahaha

Klart dere ikke kan spise etter det...*skratter*

Skrevet

Jaaaa..og de andre barna er avvent fra puppen så....:)

Skrevet

Er det rart en stakkar blir forvirret her inne sier nå jeg.....:-( Noen snakker om barn som skal legges mens andre snakker om helt andre ting....jaja.....Jeg legger meg nå jeg, kanskje det hjelper:-) Tvilsomt kanskje!

Skrevet

Denne tråden er så fornøyelig at jeg ikke tror ikke jeg får sove uten å le litt først...

Men søvnen er deg vel unnt klatten

Skrevet

dette var en gøyal tråd

JEG LER!

goddag mann...

- økseskaft.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...