Gå til innhold

Noen som kan hjelpe, ang dagpenger etter permisjon

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min permisjon går ut i januar.

Jeg skal si opp jobben å melde meg arbeidsledig siden jeg i permisjonstiden har flyttet til nytt sted langt borte.

Hvordan er det hvis jeg sier opp nå? vil jeg da få dagpengene rett etter permisjonspengene går ut, eller må jeg sitte uten ett øre i to mnd?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det går to mnd fra permisjonsslutt til du kan få dagpenger...

Skrevet

gjelder det om man ikke selv har sagt opp jobben også!?? Litt nervøs her nå! Jeg hadde nemlig et vikariat som gikk ut rett før jeg gikk ut i permisjon. Har søkt masse jobber, men foreløpig ikke fått napp. Hadde regna med dagpengene jeg nesten med en gang jeg-...

Skrevet

hei. jeg er i samme situasjon som deg. så lenge du ikke sier opp selv får du med engang, men ta kontakt med nav en mnd før!

Skrevet

Så lenge vikariatet ditt har gått ut er du jo egentlig arbeidsøkende og da vil du få ledighetstrygd fra permisjinen er slutt.

Men de 5 første dagene får du ikke betalt uansett for når man søker om dagpenger. Gjelder selv om du ikke er skyld i at du ble ledig.

Ønsker deg lykke til i jakten på jibb, fra en som også blir ledig fra permisjonslutt 18.januar 2007. Selvsagt kun hvis jeg ikke får jobb.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...