Lessen Skrevet 31. oktober 2006 #1 Skrevet 31. oktober 2006 er det noen som kikker på det...?? og får lyst til å handle litt? er noen som har noe liggende kanskje...?? har så lyst å kjøpe BARE en eneste mammagenser eller no... fler?
hvorlangtkandetteegentligvære. Skrevet 31. oktober 2006 #2 Skrevet 31. oktober 2006 Ja, jeg føler meg litt patetisk når jeg går på shopping for tiden (og jeg elsker å shoppe) Har ikke kjøpt noe nytt på flere måneder: Hva er visten, tenker jeg, skal jo snart bli gravid!! Så kikker jeg litt på mammaklær i stedet (som jeg heller ikke kan kjøpe) Blir jo billig da:-)
Alba44 Skrevet 31. oktober 2006 #3 Skrevet 31. oktober 2006 Har faktisk en mammabukse liggende... Kjøpte den da jeg var gravid, men stappet den langt inn i skapet da jeg mistet :*( Håper å kunne bruke den da om ikke så lenge...... Babytøy blir jeg nesten sjuk av å se...hehe...er sååå mye nydelig!!
Lessen Skrevet 31. oktober 2006 Forfatter #4 Skrevet 31. oktober 2006 jeg har så lyst til å handle litt. blir mye gaver til de svangre venninnene mine da hehe men jeg lurer på om jeg skal kjøpe litt til megselv, bare for å ha litt å drive med mens jeg venter.. hehe... blir jo glad av å shoppe da!!
Gjest Skrevet 31. oktober 2006 #5 Skrevet 31. oktober 2006 Hi hi..litt morsomt at du spør da....jeg har på meg en grønn tunika fra H&M Mamma... Det er bare at jeg finner fine klær i den seksjonen noen ganger. Den eneste seksjonen jeg får oversikt over opå H&M, også barnetøyet da. Tidlig i høst fant jeg en hvit og grønn tunika, og en blå langarmet genser. Veldig fine til å skjule litt kvapsete mager med (har en datter på 1 år). Så det er bare å ta en titt, og kanskje spare noen kroner på lang sikt.... ;o)
Erle85 Skrevet 31. oktober 2006 #6 Skrevet 31. oktober 2006 jeg har på meg mammagenser nå... eneste forskjellen er at den er litt lengre enn den som ikke er mammagenser
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå