Attpåklatten :-)™ Skrevet 31. oktober 2006 #1 Skrevet 31. oktober 2006 Sitter du med bena på salongbordet nå?
phantomet Skrevet 1. november 2006 #2 Skrevet 1. november 2006 Klatten: Jeg har sendt sms til Gummelillan for å høre om vi skal flytte turen vår til østfoldområdet... *Smiler*
Attpåklatten :-)™ Skrevet 1. november 2006 Forfatter #3 Skrevet 1. november 2006 Må bare si at jeg må se an på fredagen pga situasjonen i familien.....Men, om jeg ikke må være hos søsteren den dagen, så blir jeg med:-) Har informert alle rundt meg at planlegging mer enn 2 timer frem er vanskelig...dessverre...Men sånn er det nå engang...
phantomet Skrevet 1. november 2006 #4 Skrevet 1. november 2006 Det vet vi Klatten!!! *smiler* Men om det skulle passe hadde det jo vært hyggelig. Om ikke så svinger vi oss bare rundt her i Bærum, og ender opp på Kafeen med verdens største og beste boller....(Der fyller de dem faktisk med sjokoladebiter for oss søtmomser)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 1. november 2006 Forfatter #5 Skrevet 1. november 2006 Sånne har de på mitt paradis i Hellas også.....namnam....
phantomet Skrevet 1. november 2006 #6 Skrevet 1. november 2006 Okey....Om det blir trilletur med deg inkludert, så lover jeg herved å svinge innom kafeen på veien og kjøpe med bolle til deg!!! *smiler*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå