Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2006 #1 Skrevet 31. oktober 2006 Vi driver å skal kjøpe IKEA kjøkken-å vurderer å kjøpe alle hvitevarene der også! Noen som har erfaring med de?
Mamman til Ask (12/06) Skrevet 7. november 2006 #2 Skrevet 7. november 2006 kjøkkeninredning fra ikea er suverent, men hvitevarene ville jeg nok helst kjøt et annet sted... gjelder forresten all elektrisk/elektronisk utstyr fra ikea.. kanskje det er helt greit, men jeg er litt skeptisk det eneste jeg kjøper derfra er de gule batteriene
Anonym bruker Skrevet 8. november 2006 #3 Skrevet 8. november 2006 Men....er det noe du TROR-eller har du erfart at det er dårlig??
Mamman til Ask (12/06) Skrevet 9. november 2006 #4 Skrevet 9. november 2006 det er noe jeg TROR ja, har som sagt aldri kjøpt sånt der.. bare hørt / lest en del historier..
Anonym bruker Skrevet 11. november 2006 #5 Skrevet 11. november 2006 Ikea selger kjente merkevarer da!
-carina- Skrevet 16. november 2006 #6 Skrevet 16. november 2006 Flyttet inn i leilighet som hadde IKEA kjøkken... Jeg er ikke fornøyd. Oppvaskmaskinen vasket ikke rent, komfyren knirker og kjøkkenvifta har knekte knapper. Kjøkkenet er fra 2001, ikke sååå gammelt, da. Men de har kanskje bedre produkter i dag?! Jeg tror uansett jeg hadde valgt hvitevarer fra noen som KAN hvitevarer... IKEA er bra, men ikke på det! )
BlackDalia Skrevet 17. november 2006 #7 Skrevet 17. november 2006 Ikea selger vel Wirlpool???...... Ikke et merke jeg ville kjøpt Du kan få billigere og bedre hvitevarer andre steder....... Jeg kjøper alt mitt på expert bonus...... ( på nordås ) veldig god service har kjøpt komplett til 7 leiligheter og hus der.... og har funnet ut at de er rimeligst total sett.......
Anonym bruker Skrevet 18. november 2006 #8 Skrevet 18. november 2006 IKEA selger IKEA Whirlpool, det som jeg synes er dumt med det er at det står IKEA på produktene. Whirlpool har flyttet delelageret sitt fra Oslo til Italia for ca 2år siden, så det er da 4-7 dagers leveringstid på deler til serviceverkstedene. Dette kan da føre til ekstra ventetid hvis det oppstår en feil på produktet. Og det er mye feil generelt med Whirlpool synes jeg. Vennlig hillsen en reparatør.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå