*trinity* Skrevet 31. oktober 2006 #1 Skrevet 31. oktober 2006 Her virket det veldig koselig. Jeg er 34 år og velse sambo er 39. Vi har en sprudlende villstyring av en jente på to år og en på ca 4 mnd i magen. Er det plass til en til i "gjengen". Tror jeg må ha en pause fra BIM jeg... :-)
phantomet Skrevet 31. oktober 2006 #2 Skrevet 31. oktober 2006 Velkommen hit! Her er det plass for alle snille kjekke damer... Og dette er virkelig et flott sted å være. Så artig med 2 åring og enda en på vei... Kjenner jeg blir litt sugen etter enda en baby... (Og min yngste er ikke 8 uker enda...*ler* Har en 3 åring, samt 2 bonusbarn på 7 og 10.)
Reveenka Skrevet 31. oktober 2006 #3 Skrevet 31. oktober 2006 Her er det plass i massevis; og dette er dessuten den desidert beste siden på DiB...c",) Men det er jo tirsdag, og Greys begynner snart - så aktiviteten her tar seg nok opp sånn rundt halvelleve i kveld tenker jeg. Bortsett fra de av oss som dibber med laptopen i fanget og et øye på skjermen samtidig c",)..................
Gummelillan Skrevet 31. oktober 2006 #4 Skrevet 31. oktober 2006 Her har vi plass til alle! Velkommen skal du være ;-) Du hører jo til både på BiM og DiB.
Attpåklatten :-)™ Skrevet 31. oktober 2006 #5 Skrevet 31. oktober 2006 Velkommen hit:-) Her er det morsomt og fint å være:-) og du lærer fort hvilke tv-program alle ser på, da er det nemlig ingen her inne;-) Og jeg ser egentlig på film nå, men lader opp litt til Greys og dibber innimellom......dette er jenta som får med seg alt her i livet;-)
*trinity* Skrevet 31. oktober 2006 Forfatter #6 Skrevet 31. oktober 2006 Takk for alle hyggelig velkomster, selv på en kveld med lav aktivitet. Dere er veldig inkluderende da :-) Jeg oppdaget bare akkurat forumet, og meldte meg inn på impuls. Blir nok sikkert til at jeg sitter mest på sidelinjen i starten i allefall. Vi snakkes :-)
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 31. oktober 2006 #7 Skrevet 31. oktober 2006 Hei og velkommen, husk det er på eget ansvar. Det er fort gjort å bli avhengi nemlig.
Gjest Skrevet 31. oktober 2006 #8 Skrevet 31. oktober 2006 hoppsann,og velkommen hit =0) har en ting å si...denne siden blir du hekta på,så rydd plass for kaffekopp og alt du har kjært ved pc`n =) kun koselige jenter her inne.jeg stortrives... å jeg skriver under på at dette er den trivligste plassen å være!
yo mother-til 4 Skrevet 31. oktober 2006 #9 Skrevet 31. oktober 2006 For et flott navn! Bonusbarn! Herlig!
yo mother-til 4 Skrevet 31. oktober 2006 #10 Skrevet 31. oktober 2006 Velkommen, velkommen:-) Skulle egentlig ønske deg velkommen, men blir så lett revet med...så det ble en kommentar til Phantomet istedet. Håper du vil trives her:-)
Natteravnen* Skrevet 1. november 2006 #11 Skrevet 1. november 2006 Hei-hei, velkommen hit, håper du trivs med litt støv i krokane, for det er veldig fort gjort å prioritere bimming framfor husvask når vi har ei ledig stund................... :-))) - får mang en god latter her inne også!
Maud Skrevet 1. november 2006 #12 Skrevet 1. november 2006 Velkommen hit. Jeg er også ny her inne. Kjenner et ørlite stikk av misunnelse når jeg hører om babyer i magen. Min minste er 15 måneder og jeg er jammen ganske klar for en til! Bare han nå fortsette å sove bra på natta, så blir mannen med på det også. Jeg har i tillegg en særkullssønn på 7.
*trinity* Skrevet 1. november 2006 Forfatter #13 Skrevet 1. november 2006 Føler at jeg kan komme til å trives veldig bra her - har visst blitt kjent her i heimen for å sitte mye med laptopen på fanget fremfor å gjøre husarbeid... Hihi... Ser jeg skrev velse sambo - skulle jo være vesle sambo (inspirert fra sangen "vesle Jumbo vesle Sambo og Amandus dokkemann"...) som igjen var en smule ironisk da han absolutt ikke er en liten mann ;-). Der avslørte jeg samtidig en av mine svakheter, det meste kan og blir assosieret inn i en sang. Det blir visst mest barnesanger om dagen :-)
Karomamma Skrevet 1. november 2006 #14 Skrevet 1. november 2006 Veeeeelkommen!!!! Litt treg til å si hei, men det er ikke meningen altså. Jeg har begynt på jobb igjen og da må jeg jo late som jeg gjør noe fornuftig innimellom Vi har en frøken på 17 mnd og ikkeno nytt frø i magen (og det blir det ikke heller). Vi koser oss veldig for tiden og har stadig kraftige latterkuler på hjemmebane hvergang lillemor finner på noe nytt
phantomet Skrevet 1. november 2006 #15 Skrevet 1. november 2006 Jeg opplever dem jo som en berikelse og et pluss til livet mitt, så derfor Bonusbarn!! *smiler*
♥Snulder Skrevet 1. november 2006 #16 Skrevet 1. november 2006 Hei på deg! Der det er hjerterom er det husrom... og her er det masse hjerterom:) Min yngste er 1 år og yngst i en flokk på 5! Har INGEN planer om å få fler! Synes jeg er kjempeheldig som har alle disse flotte ungene!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå