Gummelillan Skrevet 31. oktober 2006 #1 Skrevet 31. oktober 2006 Litt inspirert av alle søte hekser, spøkelser og monstre der ute så kjenner jeg at jeg har veldig lyst på karneval. Sambo tar dette nå som et tegn på at det har klikka helt for meg, men i februar tror jeg jaggu at jeg skal arrangere karneval for vennegjengen! Sambo og jeg var på et karneval begge to på den tiden vi bare datet og det var veeeldig gøy. Er imidlertid ganske så sikker på at samme antrekk IKKE skal benyttes i februar. Var nemlig hula-pike og hvis jeg fortsetter å skulke alle treningene fremover tviler jeg vel på at bastskjørt gjør det samme for meg nå.... ;-))))
Attpåklatten :-)™ Skrevet 31. oktober 2006 #2 Skrevet 31. oktober 2006 Hi hi......jeg også elsker å kle meg ut - og tro det eller ei, var også hula hula pike en gang (for maaaange kilo siden) og vant prisen for kulest antrekk:-).........glemte kanskje å fortelle at dette var på Ibiza, altså for maaaange år siden, før det ble helt galt der nede;-)))
Gummelillan Skrevet 31. oktober 2006 Forfatter #3 Skrevet 31. oktober 2006 Vi var hula hula piker i Bergen, vi! Temaet var egentlig Regnbyen bergen. Og vi fant ut at vi kunne ha bastskjørt i regnbuens farver! Var kjempestilige selvsagt. Gutta i parykk, bar overkropp og bastskjørt. Vi jentene i parykk, kort topp og bastskjørt. Vi syntes jo vi var kulest og burde ha vunnet, men juryen var ikke helt enig... En av direktørene som var med syntes imidlertid antrekket var helt konge. For dagen etter var det jo ingen som hadde skjønt at han hadde vært der, for ingen kjente igjen han med svart krøllete parykk og bastskjørt ;-)))))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå