Gå til innhold

Glattbarbert

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

Jeg er nok ikke helt oppdatert på dette området, men hvor vanlig er det å glattbarbere seg nedentil for kvinner? Gjør dere det?

Har hatt en diskusjon om dette med samboer og vi er vel ingen av oss helt "moderne" på dette området. Jeg tar kun bikinikanten og han ingenting.

Han tenker at en helt glattbarbert kvinne er nesten som en som ikke er helt ferdig utviklet ergo litt perverst å ha sex med...

Hva er egentlig poenget og hvor vanlig er det å fjerne alt hår?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det blir mykere og jeg syns det er mer renslig å barbere mest mulig.Jeg føler meg ikke vel med kroppshår,så for meg er det en del av den vanlige kroppshygienen.veldig vanlig at folk fjerner alt eller nesten alt

Skrevet

Jeg skjønner ikke helt den med at det er mer mer renslig.

Det er en grunn til at vi er skapt med hår. Og det er vel nettopp for å beskytte underlivet. Er det ikke det da......?

Nei, det får holde med bikinikanten for min del...

Har heller aldri hatt noen form for sopp eller andre infeksjoner heller. Det kan jo kansje ha en sammenheng..

Skrevet

Jeg barberer meg ofte nedentil. Noen ganger alt, andre ganger er det igjen litt hår. Min sambo syns det er pirrende uten hår og noen ganger får jeg hjelp fra han.

Jeg har aldri heller hatt sopp eller andre infeksjoner. Så fremt man er nøye med å vaske seg etterpå, tror jeg ikke det er noe problem.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...