Gå til innhold

Når barna er forskjøla......

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tar dere de med ut da? Jenta mi på 1år er blitt forkjøla, hun hoster,nyser og snørrer. Saken er det at hun er skikkelig sutrete når vi bare er hjemme å hun bare griner å vil ingenting.

Har hatt et par korte visitt idag å da strålte hun gitt, så tydelig at hun kjeder seg med bare mammaen sin.

Men det er jo ikke akkurat varmt ute nå så ikke så lurt å ta henne med ut. Ikke kan vi være sosiale med andre barn heller for vil jo ikke smitte rundt. Hun er jo bra ellers, altså allmentilstanden er helt fin. Så skjønner hun blir irritert av å bare være inne. Men har jo vart noen dager nå da, å merker at hun kjeder seg enormt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror at en bare må finne på noe, bla ta en tur ut. Kle henne godt med vindtett og ull (for all del hals), og gå ut en liten stund. Så lenge hun ikke har feber, kan ikke det være til skade. Frisk luft er godt! :)

Skrevet

Ja, det gjør jeg. Når de begynner i barnehage er de konstant småforkjøla. Og det er alle de andre ungene også ; )

Så her er vi både i barnehage, på besøk og ute!

Skrevet

Oki, ikke så mange som vil ha besøk av oss nå da. Men tenkte å ta en tur bort til mammaen min imorra sånn at hun får kommet seg litt "ut". Er jo et forferdelig vær ute nå, snøstorm og greier. Er så redd for at hun skal bli sår under nesa for den renner kostant. Hadde det vært litt varmere ute så hadde det ikke vært så farlig, men nå er 2 grader ute.

Hun har i det siste hatt omgangssyken så er så redd for at hun skal bli syk igjen. Men hun har vært frisk i 2 uker da, men hadde feber i forrige uke pga vaksine.

Føler at jeg er skikkelig hønemor her, men vil ikke gjøre vondt verre. Får se ann været i morra så kanskje vi tar en bitteliten trilletur før vi drar på besøk. Hun fikk en liten tur ute i dag da men det var bare fra bilen og til legen så ble ikke så mye frisk luft.

Skrevet

Bare et tips hvis du er bekyrmet for at hun skal bli sår under. Jeg smurte mi flere ganger om dagen med babyolje. Det tror jeg hjalp en hel del!

Skrevet

Kommer an på hvilket nivå forkjølelsen ligger på :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...