Gå til innhold

Mors lille redning!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skulle egentlig på trening i dag, men ysten var svært langt unna. Etter at ungene var i seng skiftet jeg til treningstøy og sto på nippet til å kaste meg ut i kulden&snøen for å komme meg avgårde....

Men hva skjedde? Jo, mammas lille skatt skjønte tydeligvis at jeg trengte hjelp. I det jeg tok i døra vrælte hun til og det stoppet ikke. Dermed måtte jo mamma opp og trøste både vel og lenge. I allfall så lenge at jeg ikke rakk timen min ;-))) Og dermed kan jeg ha en slapp kveld i sofaen med Greys og stooor godteskål attåt i stedet.

For en fantastisk snill og klok unge jeg har som skjønte at mamma trengte hjelp!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

he-he, ja, å våkne opp med dårlig samvittighet i morgon for at du kosa deg med snop framfor trening................. :-)))

Skrevet

Flink liten frøken du har:-) Hun har skjønt forskjellen hun;-))

Skrevet

Ja, vi har en avtale om dette nå. På fredag den 17. derimot lover hun absolutt tystnad. I allfall til jeg har kommet meg ut døra ;-)

Skrevet

Ja, det må hun altså;-) Hils henne fra Hannah og si at det er ganske fint å være hjemme med pappa, for han er så utrolig lett å lure, med litt gråt og noen triste blikk.....da tar han deg garantert opp så du kan se litt på tv, eller få noe ekstra å spise, eller leke litt med søstrene dine, eller synge, eller si bøh 49 ganger etter hverandre og sånn;-)

Skrevet

He, he, sånn skal det være! Og så bra at hun lot seg trøste i tide til at du rakk Greys og godteskålen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...