Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2006 #1 Skrevet 31. oktober 2006 Jeg skriver her på samlivsbrudd, fordi jeg tror jeg og samboeren min egentlig er veldig klare for å bryte. Men; (det er jo alltid et 'men'..) Vi har en datter på et halvt år. Vi har bodd på mange forskjellige steder siden vi traff hverandre. Det er fordi han ikke klarer og slå seg til ro i mine øyne. Bi har bare vært sammen i halvannet år. Når vi krangler,(som vi gjør hver dag), hender det at ting blir knust:( Jeg spør: Er det ikke på tide da og gå hvert til sitt? Datteren vår er ikke tjent med dette, selv om vi går i familieterapi, føler jeg ikke at det hjelper. Har lyst også og fortelle åpent i fam. terapi-timen i morgen om min utroskap..( Da blir jeg vel kvitt'n..) Men er vel for feig til det... HUFF Noen råd... Hilsen fortvila
Anonym bruker Skrevet 18. november 2006 #2 Skrevet 18. november 2006 ka e problemet?du har jo bestemt dg. flytt og bli ferdig med det.aldri verdt å la det gå utover baby at foreldrene oppfører seg som idioter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå