Attpåklatten :-)™ Skrevet 31. oktober 2006 #1 Skrevet 31. oktober 2006 homofil? ..........har ingen anelse jeg, men min søster påstår at han må være født i jomfruens tegn for han er så pertentlig (hun er jomfru selv ;-). Nå har jeg lånt en stabel med filmer av Agatha Christie og jeg gleeeeder meg. Tror jeg har lest alt av Agatha Christie som jentunge......og elsker disse gammelmodige filmene :-) Også har jeg masse lakrisstenger her. Prøvde meg på lakrisbåter da jeg ammet - det ble ingen videre suksess.....men ammer jeg lenger....nei, det gjør jeg ikke. Finner stadig noen trøstepremier fordi Hannah ikke vil ha puppen til mamma lenger;-)
Babyonboard ;-) Skrevet 31. oktober 2006 #2 Skrevet 31. oktober 2006 Har du sett den danske, Stikksagen? En kompis kommer innom og har den med seg...
Attpåklatten :-)™ Skrevet 31. oktober 2006 Forfatter #3 Skrevet 31. oktober 2006 ...eh....nei, tror min stikksag er norsk.....HA HA HA HA HA HA HA HA!! Nei, har faktisk ikke hørt om noen dansk stikksag jeg;-))) ler meg nesten ihjel her nå.....;-)))) Men jeg skal se på han Hercule nå jeg:-)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 31. oktober 2006 Forfatter #4 Skrevet 31. oktober 2006 Fant dette da:-) Lars Von Trier og Thomas Vinterbergs selskap Zentropa står bak denne komedien som blander svart humor á la Coen-brødrene med dogmefilmens kresne stil. Dennis og Carl er to miserable brødre som bor i et skur på landet sammen med vennen Finn, som alltid er skyhøy på LSD. Dumme-Dennis ønsker seg kjæreste til jul, og broren leverer, i form av en dame han har plukket opp på den lokale vertshus. Denne damen viser seg imidlertid å være på flukt fra sin kriminelle ektemann. Erotikken blomstrer da hun flytter inn, og alt blir nøye overvåket av de påtrengende naboene. Nils Arden Oplev bruker skrudd humor og glimrende kameraarbeid for å utforske disse fire menenskene som lengter etter et liv i likevekt, men som er altfor ubalanserte til å oppnå det. Ser faktisk ganske forlystelig ut;-) Kos dere!!!
Babyonboard ;-) Skrevet 31. oktober 2006 #5 Skrevet 31. oktober 2006 Å DEN ja... Nå vet jeg hvilken det er... :-)
Babyonboard ;-) Skrevet 31. oktober 2006 #6 Skrevet 31. oktober 2006 Leste innlegget mitt på nytt... Hehe... Skjønner godt at du ler :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå