Gå til innhold

neimen i all verden...

Anbefalte innlegg

Skrevet

seks år i desember

tissa på seg en gang i går, det er greit ooops...

men, to ganger i dag også...

hmmmmmmmmmm

hva skjer, har ungen min det fælt eller er han bare lat?

jeg tror han er lat, men jeg vet ikke. det er litt for dumt å være så stor også ikke gidde å gå på do. jeg skjønner det ikke... jeg blir bare sur, jeg er lei av at det er noe hele tiden som er vanskelig. kan ikke unger bare være helt enkle statuer man kan mate og tørke støv av?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror de har litt for mye vilje til det gitt ;-)))

Gruer meg allerede til snuppa her i gården kommer i trassalderen.....

Skrevet

mm, og godt er egentlig det...

det går fint. jeg syns han er vanskeligere nå enn da, selvom treåringen bråker litt mer så er h*n helt ærlig, og lett å forstå.

Skrevet

He he, sikkert fordi du sitter inne og drikker te istedetfor å gå ute i drittværet og skremme naboene;-) He he he........

Skrevet

jepp... det er antagelig derfor...

:-)

Skrevet

Tror det er alderen og kanskje litt for at han har blitt storebror...?

Har selv en seksåring. Akkurat det med tisseuhell (eller latskap) har vi ikke sett noe til, men løgn - ja, desverre og jeg blir like skuffet hver gang. Ser plutselig veldig tydelig at det ikke er alle unger i nabolaget som har en positiv innvirkning på henne. Her om dagen bannet hun også. Og så jeg som selv knapt kan å banne - oppdratt av en mor som mener at bannskap kun skyldes et dårlig ordforråd.

Ja, ja. Større barn - større utfordringer. Så får vi bare håpe at vi greier å gjøre ting riktig slik at vi til slutt i den andre enden av de neste 15-18 åra kan hilse velkommen en flott ung mann eller kvinne ;-)

Skrevet

jeg vet ikke helt hva det er jeg... jeg tror faktisk at det handler om oppmerksomhet så jeg får vel bare holde på... han sitter på fanget og forteller og synger og vi leser og han leker med babyen og sitter på skuldrenen til kjæresten våres og leker karusell.... men jeg tror han må ha bekreftelse oftere nå enn før....

hmmmm skummelt lik sin mor

ha ha ha ha haha haha ha

men jeg tisser ikke på meg altså, når jeg syns det går for sakte med oppmerksomheten.

:-)

Skrevet

Det er jo bra, vet ikke om det hadde tatt seg ut......

"får jeg ikke oppmerksomhet NÅ så tisser jeg på meg" hilsen dritgrei.

Skrevet

he he he he....

kanskje jeg rett og slett skulle prøve det trikset.

det er nok mulig jeg hadde fåttt oppmerksomhet men.......

Skrevet

Artig trussel da!!

Skrevet

ja sant vel.....?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...