Lisa & lille Noah<3 Skrevet 31. oktober 2006 #1 Skrevet 31. oktober 2006 Heyhey babe's:) Hvordan står det til:) Ville bare takke for det fine kortet vi fikk i posten med det nydelige bilde av Emilia på Tuuuuusen takk,søte er dere... Gi lille nydelige jenta di en nuss fra Noah:) Klem fra oss2
Mamsen86 Skrevet 1. november 2006 #2 Skrevet 1. november 2006 Det tok sin tid å få sendt det! Så gleden var stor da det endelig fant veien til postkassen, tihi! Det var jo ikke store greiene, men måtte jo takke for den fine gaven Emilia fikk! Alt er bra med dere? Tittet på hjemmesiden din her om dagen, så skjønn lille Noah er! Hvor "gammel" er han nå, forresten? Tiden flyyyr jo av sted, hehe! Klemmer fra oss<3
Lisa & lille Noah<3 Skrevet 1. november 2006 Forfatter #3 Skrevet 1. november 2006 Bedre sent enn aldri vettu:) Vi ble hvertfall kjempe galde for det:) Emilia er jo bare helskjønn,nydelig bilde:) Alt bra her,hva med dere? Noah er blitt stor gutt,sitter nesten selv,sier mamma og pappa og legger på seg i rekord fart. Her går utviklingen i en fei,nesten litt skummelt.Han er 7 mnd i Morgen:) Kan ikke skjønner hvor de 7 mnd har blitt av,plutselig er det snø ute også,hvor ble det av sommeren? Skjønner hva moren min mente med at når du har fått barn blir man gammel på et sekund for tiden flyr av sted:P Hvordan går det med dere to da? Koser du deg som mamma? Nå har jeg snart lappen også,har glatt kjøring neste uke:) SÅ snart kan jeg kjøre rundt i en bil uten og måtte ha med noen:) Dritkult!!=) hihi... Håper dere har det supert:) Mange klemmer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå