phantomet Skrevet 31. oktober 2006 #1 Skrevet 31. oktober 2006 I natt har virkelig måka slått til for fullt i positiv forstand. Han har nemlig hatt en tendens til å spise hver time hele natten, noe som gjør mammaen noe sliten på dagen... Men nå er det andre boller... For etter at jeg prøvde pumpemelktrikset har natten blitt rene eventyret. Ga ham en flaske melk etter pupp i går klokken 20. Klokken 2030 sov han sin dypeste søvn, og den varte helt til klokken var nesten 02. Så gav jeg ham pupp, og melk hadde jeg da i store mengder. Da sov han likegodt til klokken 07... Jippi!! Jeg har jo vært litt fortumlet idag, og begynner å lure på om søvn prinsippet gjelder voksne også: At søvn avler søvn...*ler*
dritgrei hei hei! Skrevet 31. oktober 2006 #2 Skrevet 31. oktober 2006 for en ufattelig deilig forandring, det var godt å høre... her er det motsatt... fra å sove tolv timer i slengen, så har hun nå begynt å spise tre ganger om natten, og å ikke sovne etter siste måltid... det vil si, mas mas mas over hele linja, og når det er over, vel da er det morgen. :-)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 31. oktober 2006 #3 Skrevet 31. oktober 2006 Fantastisk deilig da! Det er virkelig nødvendig med litt god nattesøvn synes jeg. Man blir mer motstandsdyktig av det, helt klart. Og jeg tror det er godt for de små med:-))
phantomet Skrevet 31. oktober 2006 Forfatter #4 Skrevet 31. oktober 2006 Det er virkelig fantastisk...men jeg merker at jeg blir litt stresset når han nå sovner ved siden av meg klokken 18, når jeg helst vil ha ham i seng klokken 20 for å ha samme suksess som foregående natt... Merker en annen ting også. Gutten er mye jevnere i humøret idag enn når han har kavet hele natten. Så da er vi jo to om det!!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 31. oktober 2006 #5 Skrevet 31. oktober 2006 Ifølge Sleepsense som vi har fulgt fra Hannah var 3 uker, så er det optimalt å ta kveldsstellet og leggingen mellom kl 18-19, så han lille måka di har rett og slett bare skjønt det han;-))) Og det er faktisk sånn at jo tidligere de sovner på kvelden, jo lengre blir den soveøkten - av en eller annen grunn:-)
phantomet Skrevet 31. oktober 2006 Forfatter #6 Skrevet 31. oktober 2006 Da er han i pysjen om 10 min...her skal det soves!!! *smiler* Tid for nattstell
phantomet Skrevet 31. oktober 2006 Forfatter #8 Skrevet 31. oktober 2006 Etter stell og skifte til pysj...litt pupp og en flaske sover Måka sin dypeste søvn... *smiler i hele fjeset* Og jeg er nesten helt tommelumsk av ren skjær glede...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå