Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2006 #1 Skrevet 31. oktober 2006 Jeg vet ikke helt hva jeg skal gjøre. Jeg er så kåt hele tiden og har lyst til å knulle mannen min alltid. Mitt problem er at mannen min ikke har så stor sexlyst som jeg har, det gjør meg så trist. I ett år har han ligget med skiveprolaps og store smerter, så jeg har forstått at vi ikke har kunnet hatt sex så ofte som jeg vil. Men nå begynner han å bli frisk, han har kommet sef ut i jobben sin igjen og jeg har skrudd håpet mitt opp for høyt. For gjett, nå er han for sliten og trøtt til at vi kan kose oss i sengehalmen. Og han lurer på hvorfor jeg gråter så ofte. Jeg har spurt han hva det er, om det er min skyld. Nå er det gått 7 måneder siden han har hatt utløsning når vi har hatt sex, selvfølgelig lurer jeg jo på om det er noe galt med meg. Jeg er skikkelig frustrert om dagen, men jeg orker snart ikke mer avvisning fra hans side.
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2006 #2 Skrevet 31. oktober 2006 er du gravid? Her i huset ble det enda mindre sex etter at jeg ble gravid, og enda, enda mindre fra uke 30 ca. Da ble det nemlig helt slutt fra hans side. Han ble riktignok syk for en periode. Jeg klarte å få han med på sex noen ganger i løpet av sommeren, ca. 3 ganger i mnd. Og så blir det mindre og mindre fra september. Nå er det over en mnd. siden. Han er utslitt, og det er fordi hans jobbambisjoner er større enn hans kapasitet. Hver kveld slokner han på sofaen, sleper seg i seng, og så står han opp tidlig tidlig, er ute av sengen før jeg er våken. Blir litt teit å gå ned og bønnfalle han om sex. Tro meg, jeg har forsøkt absolutt alt, så jeg har ingen gode råd å gi. I dag skiftet jeg hjul på bilen selv fordi jeg tenkte at da blir han i hvertfall ikke sliten av det. Og jeg tenkte på sex hele tiden mens jeg gjorde det, vet alt om den frustrasjonen du snakker om. Tenkte så mye på det at siste hjulet startet jeg å fjerne skruene før jeg jekket opp, da siste skrue ikke ville komme ut merket jeg at jeg måtte jekke. Baby sov i vognen sin i garasjen og var veldig snill. Hun er 4 mnd. Hjelpe og trøste. Jeg tenkte at jeg kan saktens skifte hjul på bilen, ta masse klaesvask og oppvask og husvask med baby sovende eller ikke sovende, men han orker ikke ha sex. Tenker på hvordan det blir å bli gammel og ikke ha hatt et sexliv som jeg ønsker meg. Har det nemlig sånn som du, vil ha han hele tiden.
Anonym bruker Skrevet 1. november 2006 #3 Skrevet 1. november 2006 Ja, det er ganske frustrerende til tider. I går hadde jeg lyst, som alle andre dager, jeg fant ut at i kveld skal jeg nok få han til å ha lyst på meg. Han jobber ettermiddagskift denne uken. Kl. 22:30 var han hjemme og jeg syntes i alle fall det var tidlig på kvelden. Da vi krøp til sengs begynte jeg å kose med mannen min, noe jeg vet han liker, men tror du ikke han begynte å snorke? Dette ble for trist for meg så jeg gråt meg i søvn. Og til dere so mener jeg bare kan kose med meg selv, nei jeg får ingenting ut av det. Det er jo ikke orgasmen i seg selv jeg er ute etter, jeg vil kjenne hans varme og kjærlighet.
Gjest Skrevet 2. november 2006 #4 Skrevet 2. november 2006 Får ikke ha sex før jeg er over i 2tri jeg. Ganske bedritent. Bare 9 dager igjen da, hehe.
benitalolita Skrevet 4. november 2006 #5 Skrevet 4. november 2006 uff dette er så kjedelig,,hvet akkurat hvordan du har det,,har lyst på min kjæres nærhet hele tiden jeg men da blir jeg bare beskyldt for å mase å da har han ihvertfall ikke lyst,,han jobber hele tida,får mat når han kommer hjem på kvelden og sovner på sofaen uten å ha ofret meg å mine behov en tanke virker det som..blir så frustrert av å ha det sånn,,er det meningen at man skal gå igjennom hver uke å håpe på at det skal skje,,jeg blir så oppgitt over menn sin selvsentrerthet,,men hva skal man gjøre,,jeg har prøvd det meste men ingenting funker når han er trøtt å sliten..så da får jeg bare vente da på at den heldige dagen skal komme hele tiden,for når vi først har seks er det fantastisk å vi kan holde på lenge..men jeg skulle gjerne følt dette litt oftere da..ikke er han noen kosetype heller så det blir liksom ikke så mye kos når det ikke blir sex heller,,ikke rart man tror det er noe galt vettu,,men det er det visst ikke,,så ikke hvet jeg,,har gitt opp
Anonym bruker Skrevet 23. november 2006 #6 Skrevet 23. november 2006 Det går begge veier. Er selv en mann og etter samboeren min har blitt gravid så orker hun ingenting lenger. Jeg forventer heller ikke så alt for mye. Hun er trøtt og sliten på dagene og noen ganger ganske dårlig. Men det att det blir ikke så mye som et lite kyss eller en klem er ganske frustrerende til tide. Føler meg ganske oversett og avist. Jeg prøver å være så forståelses full som jeg bare kan. På kveldene når vi går til sengs og jeg håper hun kansje vil legge en arm rundt meg eller jeg kan få lov til å holde rundt henne får jeg som regel bare en kald skulder. Er ikke mye gøy. For det om vi er menn så har vi følelser oxå. Bare litt kos en gang iblant hadde vært greit,trenger ikke ha noe sex for det. Bare være litt intim. Men får håpe det går over og ting blir bedre. Jeg står på kjøkkenet og lager mat,vasker opp og gjør det meste for henne. Ting kunne hvertfall blitt satt litt pris på. Føler meg tatt for gitt av og til.
tre håpefulle Skrevet 25. november 2006 #7 Skrevet 25. november 2006 He du fortalt til hinne at det ikkje e sex du e ute etter, men nærhet.. Kanskje det e sex ho he mista lysta på, og ofte er det det det ender i når en begynder og kose.. Viss du forteller hinne at du vil stryke og kose med hinne og hun med dej, uten sex (vaginal penetrering) so kan hende hun vil... =o) Kan hende den kalde skulderen er for å være sikker på hun slipper og ha sex, men vi er alle forskjellige.. Men det va litt slik for mej.. Mista lysta på vaginal penetrering, så no blir det heller litt meir av anna kos og klem, fingersex og oralsex, så fe han lov å stikke innom innimyla selfølgelig... =o) Første bud er at du tek opp ditte med hinne, må snakke!! =o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå