Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2006 #1 Skrevet 31. oktober 2006 Vi voksne drikker pepsi max og vesla vann. Føler at det der ikke er så bra, men pepsi max er såååå godt til mat...... Kun pasta, og ball vi drikker melk til, ellers kun pepsi max til middag, Frokost, lunch og kvelds er det kaffe og juice. Hvordan er det med dere?
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2006 #2 Skrevet 31. oktober 2006 vann m sitron i 95% av tilfellene, men av og til blir det saft.. nesten aldri brus til middag!! så sunne atte det nesten ikke går ann...haha!!
Gjest Skrevet 31. oktober 2006 #3 Skrevet 31. oktober 2006 Drikker juice til frokost, to åringen drikker melg. Resten av dagen drikker vi alle vann, også til middagen, og på kvelden drikker vi voksne sukkerfri saft. Men, det er bare en uke siden vi begynte med det på kvelden da, før det drakk vi brus hver kveld, pepsi max og cola zero..
zitapus Skrevet 31. oktober 2006 #4 Skrevet 31. oktober 2006 Vi drikker stort sett vann til middag. Unntakene er pizza (cola), risengrynsgrøt (saft) og pannekaker (melk). Hvis jeg får veldig lyst på brus eller noe slikt til middag pleier jeg å "tvinge" meg til å drikke vann til maten og heller ta et glass brus til "dessert" for å få søtsmaken. Ellers drikker vi juice, melk eller te til andre måltider, kommer an på hva vi spiser.
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2006 #5 Skrevet 31. oktober 2006 Og hva er så GALT med å drikke (sukkerfri) brus til middag??
~mamma~ Skrevet 31. oktober 2006 #7 Skrevet 31. oktober 2006 Selv om sukkerfri brus ikke har sukker, er den fortsatt ganske usunn. Aspartam skal ikke være bra. Barn under 3 år bør ikke få aspartam (kunstig søtstoff).
WP-TLogPeanut Skrevet 31. oktober 2006 #8 Skrevet 31. oktober 2006 Drikker melk til nesten hver eneste måltid jeg ... Bare burger og taco jeg ikke synes det er noe godt med melk til , hehe..
løva Skrevet 31. oktober 2006 #9 Skrevet 31. oktober 2006 Vi drikker vann, brus, saft, melk, juice, øl el. vin alt etter hva som passer til det vi har.
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2006 #10 Skrevet 31. oktober 2006 ØL!!!!!!!!!!!!!!! DET er dritgodt
~anette & lukas + ella ~ Skrevet 31. oktober 2006 #11 Skrevet 31. oktober 2006 Jeg drikker stort sett melk til alle måltidene og noen ganger vann. En sjelden gang drikker jeg appelsinjuice. Samboeren min drikker appelsinjuice og cola, en sjelden gang melk og vann. Lillegutt er bare 3,5 mnd så er ikke så mange alternativer for han enda
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå