Tøvsjura *1 stor og 1 liten* Skrevet 31. oktober 2006 #1 Skrevet 31. oktober 2006 Fikk gutten min 22. oktober så nå kommer jeg inn her hos dere... Håper det er like koselig her inne som på bim. Endrer litt på nicket mitt samtidig så Håpefull86 blir...
Mulan - Og to søte trollunger! Skrevet 31. oktober 2006 #2 Skrevet 31. oktober 2006 Gratulerer m lillegutt, og VELKOMMEN!!! )
~¤PierC&Prinsessa¤~ Skrevet 31. oktober 2006 #3 Skrevet 31. oktober 2006 Gratulerer med nurket og velkommen inn til oss:)
Tøvsjura *1 stor og 1 liten* Skrevet 31. oktober 2006 Forfatter #4 Skrevet 31. oktober 2006 Tusen takk
Hidjey Skrevet 1. november 2006 #7 Skrevet 1. november 2006 Gratulerer med den lille Marcusen din Min Marcus kom 5. oktober!
Andrea05 Skrevet 1. november 2006 #8 Skrevet 1. november 2006 gratulerer med lille ikke gamle gutten da jo, når jeg ser på dato i dag. håper det går bra med mor og barn og fødsel gikk bra. klem
Mamma`n til Jens Olliver Skrevet 2. november 2006 #9 Skrevet 2. november 2006 Velkommen hit. Og gratulerer masse med den lille. Husk tiden går kjempe fort, kos deg. Mini her er snart 2 år sukk hihi
Camilla_fikk_prinsesse Skrevet 2. november 2006 #10 Skrevet 2. november 2006 Gratulerer med Marcus og velkommen:)
*Labomba80* Skrevet 2. november 2006 #11 Skrevet 2. november 2006 Velkommen og gratulerer med den lille:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå