Gå til innhold

Hei, da hopper jeg inn her :)


Tøvsjura *1 stor og 1 liten*

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk gutten min 22. oktober så nå kommer jeg inn her hos dere... Håper det er like koselig her inne som på bim. Endrer litt på nicket mitt samtidig så Håpefull86 blir...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer m lillegutt, og VELKOMMEN!!! :o)

Skrevet

Gratulerer med nurket og velkommen inn til oss:)

Skrevet

Tusen takk :)

Skrevet

Gratulerer med den lille Marcusen din :)

Min Marcus kom 5. oktober! :)

Skrevet

gratulerer med lille :) ikke gamle gutten da jo, når jeg ser på dato i dag.

 

håper det går bra med mor og barn og fødsel gikk bra.

 

 

klem

Skrevet

Velkommen hit.

Og gratulerer masse med den lille.

 

Husk tiden går kjempe fort, kos deg.

Mini her er snart 2 år sukk hihi

Skrevet

Gratulerer med Marcus og velkommen:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...