znuppeline Skrevet 31. oktober 2006 #1 Skrevet 31. oktober 2006 Lurer på hvilke aldersgruppe som bruker dette forumet jeg....
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2006 #2 Skrevet 31. oktober 2006 hei.. Jeg ble 28 år i september!! og er mamma til 2 barn.
~¤PierC&Prinsessa¤~ Skrevet 31. oktober 2006 #5 Skrevet 31. oktober 2006 Drar ned snittet ved at jeg straks fyller 22...
Sabina og gjengen Skrevet 31. oktober 2006 #15 Skrevet 31. oktober 2006 Jeg er 20 og har en sønn på 2,5mnd.
Andrea05 Skrevet 1. november 2006 #20 Skrevet 1. november 2006 hjelpe meg da. så unge dere er da.hehe. 37 og to barn.
~¤PierC&Prinsessa¤~ Skrevet 1. november 2006 #22 Skrevet 1. november 2006 Så gjennomsnittsalderen på alle som har svart på denne trådene er 25,6 år:P
Andreas kom 17.Mai 2006 Skrevet 1. november 2006 #24 Skrevet 1. november 2006 Snart 27 og har ett barn
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå