Gå til innhold

April: Oj oj oj , for noen surrete dager det har värt....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Siri ble syk for en uke siden med høy feber og etter det har hun bare vært mamma jente og jeg må sbære rundt på henne nesten hele tiden. Har fått lite søvn så jeg er i litt tett tåke omdagen.

Det første: betale regninger gikk jo bra (trodde jeg) syntes det ble litt mye,men det er jo normalt att det blir mer enn jeg tror. MEN så ringer mannen nå og hadde tittet på nettsiden att jeg hadde betalt 6000 kr for mye til telia. Hadde jo fått inn ett 6 tall for mye.

Det andre: Skulle koke litt smokker her om dagen (de hadde blitt så fete), setter på kjelen med vann og tror du ikke det att jeg klarte å glemme bort dem da. Så det kokt tomt for vann og ale smokkene smeltet sammen. Så nå må jeg ut å kjøpe nye:( Det kunne jo ha gått riktid ille det om jeg hadde reist bort eller noe. Men jeg satt i telefonen emed min mamma og kjente en brent lukt. Men tenkte att det er sikkert naboen som brenner litt kvister og slikt som han har gjort de sisste dagene.Så hører jeg ett Skrik av mannen min om att hvor dum jeg hadde vært som glemmer slikt.

Ja, ja. Håper de neste dagene blir litt bedre nå som Siri har blitt kvitt feberen sin og vi har kunnet sove litt lenger om nettene.Men nå ser jeg har att hun har sovnet så nå skal jeg og legge meg litt neppå.

Ha en bra dag jenter.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...