PrinsessaPåErta Skrevet 31. oktober 2006 #1 Skrevet 31. oktober 2006 Det var kjempe koselig, sambo var også med. Vi snakket masse med legen, og fikk resept på kvalmestillende, hun ville helst sykemelde meg, men siden jeg begynner i ny jobb om noen dager ville jeg heller vente å se. Også fikk vi ultralyd! En liten svart runding med en liten hvit strek i, det lå nurket vårt! Vi så hjertet fint banket, enda jeg er bare 6+6 i dag. Fosteret lå akkurat der det skulle ift vekst. Alle andre prøver var fine, det var så gøy! Er veldig mye mer avslappet nå enn tidligere. Gled dere!
MammaChicka og Even Nikolay Skrevet 31. oktober 2006 #2 Skrevet 31. oktober 2006 Så du det??? Virkelig?? Næmmen... huff...de hormonene..nå begynner jeg å gråte... hehe gleder meg slik selv.... Jeg er 7+0 i morgen når jeg skal... så kanskje jeg å får se... *snufs* Dette er gledestårer asså..ikke misforstå...*tihi* :D:D:D Er så glad på dine vegne PrinsessaPåErta 22.06.07.
PrinsessaPåErta Skrevet 31. oktober 2006 Forfatter #3 Skrevet 31. oktober 2006 Hihi...! Takk så mye, gråt av glede selv jeg, det var veldig stort! Håper du også får se, det var helt utrolig selv om det bare var en liten strek, (det var en vanlig ul ikke innvendig) og den lille streken blir en baby! Klem.
erotica80 *3boys1girl Skrevet 31. oktober 2006 #4 Skrevet 31. oktober 2006 Hei..Heldig du som fikk UL allerede.Skal til 1.kontroll 16.nov. jeg...spennende. Jeg er 26 år og venter nr 3. Har aldri fått UL så tidlig jeg...sjalu...UL først i januar jeg...
MillaMia Skrevet 31. oktober 2006 #5 Skrevet 31. oktober 2006 Åh, jeg gleder meg sånn til første kontroll! Jeg er 9 uker på vei.
PrinsessaPåErta Skrevet 31. oktober 2006 Forfatter #6 Skrevet 31. oktober 2006 Hehe..hun har ul apparat på kontoret sitt, så det er nok derfor jeg fikk det så tidlig, det var egentlig slik hun konstaterte graviditeten, også kjente hun på livmora da og den tilsvarte uke 7-8. Kjempe hyggelig lege altså!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå