Katta & Lille Plom Skrevet 31. oktober 2006 #1 Skrevet 31. oktober 2006 Jenten min er syv mnd og vil bare ha pupp. Hun blir god og mett og spiser hver fjerde time, men våkner tre-fire ganger om natten for å få mat. Helt frem til fem mnd hadde vi bare ett nattmåltid, av og til sov hun hele natten. Før var hun alltid blid når hun våknet, nå sutrer hun med en gang hun våkner om morgenen. Hun er bare våken to timer av gangen om dagen, så blir hun trøtt og sur og vil sove igjen. Hun var alltid så blid og glad før, og alle syntes hun var så morsom og sjarmerende, nå er hun blitt en skikkelig sutrebøtte! Antar dette er fordi søvnen hennes blir stykket opp når hun våkner så mange ganger om natten, og pga at jernlageret hennes trenger påfyll fra annet enn melk. Men hvordan skal jeg få henne til å spise? Har prøvd å gi henne smaksprøver fra fem mnd, siden hun begynte å våkne oftere om natten da. Men hun vil ikke ha grøt, ikke fruktmos. Hun har spist litt grønnsaksmos og litt brødskive, men hun vil ikke ha det to dager på rad, så jeg får aldri økt dosen dag for dag. Begynner å bli drit lei av aldri å få sovet en hel natt. Hadde hun bare tatt flaske kunne jo mannen min avlastet meg, men det gjør hun jo selvsagt ikke... Hun klør i tennene for tiden også, kan det ha innvirkning på matlysten? Hun vil jo ha masse pupp, men ikke fast føde... Prøver å være tålmodig og ikke stresse, prøve å tenke at det ordner seg av seg selv, men jeg føler meg så tynnslitt at det er vanskelig. Noen som har noen geniale triks som jeg ikke har tenkt på?
Expat Skrevet 31. oktober 2006 #2 Skrevet 31. oktober 2006 Tutekopp? Helle ut noe forran høystolen og la henne grise og smake? Hipp sin mat?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå