Gå til innhold

Skal vi prøve å få til et treff til i Drammen snart?


Ønskejenta&Joakim070606

Anbefalte innlegg

Var jo sååå koselig sist!! Og om vi skal ta oss en runde på sandvika storsenter så burde vi kanskje gjøre det snart, med tanke på julehandel! (Sikkert ikke lett å være en barnevogn gjeng da!)

 

Men vi er med på en evnt lunsj treff også vi! Hva sier dere??

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg sier et rungende JA! Var veldig koselig sist, og gjentar gjerne suksessen.

 

Møtes mer enn gjerne til lunsj i Drammen. Glass var jo et ok sted å møtes med babyer, men kanskje noen har andre forslag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaaaa, nytt treff:) Mannen min har nå begynt å jobbe dagtid, er kjeeeeeedlig for meg;)

 

Andre cafeer i Drammen; (mer eller midre praktiske med vogn)

Picasso, Condelica, Teatercafeen (åpner ikke før 16), Grand Croissant, Lerretet, Pigen, Jonas, East Lake (eneste lunsjsted i Drammen som har fått terningkast 6!) , Mirakel (ikke spes hyggelig med tanke på amming), Nye Baker Hansen ved togstasjonen, Elle Melle (i spb øst bygget på strømsøsiden)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Absolutt en fordel at vi kan ha med oss vogner, hvertfall om vi blir like mange som forrige gang! =)

Aner ikke om vi kan være der med vogner.. Det er vel bare å ringe ned og høre tenker jeg! Ellers vet vi jo at vi var velkomne igjen på Glass!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå snakke jeg nettopp med ei trivelig jente på Baker Hansen. De har plass til ca fire vogner inne, og så er det jo mulig å sette mange utenfor de store glassvinduene. Nå er jo ikke dette stedet hvor det er så koselig å la babyen sove ute i vogna, blant annet pga støy fra trafikk. Hun kunne reserverer den ene rekka med sitteplasser for oss.

 

Er dette stedet for oss da? Vi kan godt prøve, jeg har jo Ingeborg på armen min uansett og kan godt la vogna stå utenfor.

 

Hvis ikke kan vi jo ta sikte på et annet sted, evt Glass igjen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lunsjtreff høres hyggelig ut.....:-) Fredrik på snart 4 mnd og jeg kommer gjerne... Hvilken dag og tid er det snakk om?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja.. Er dette stedet for oss? Det kommer litt ann på hvor mange vi blir også da! For min del kan vi godt være på glass altså.. Er ikke så nøye på kafèen jeg altså, det er heller selskapet! =)

 

Så koselig om du og fredrik blir med, Mamman til Thea og Fredrik. Gleder meg til å møte deg og fredrik igjen! =)

(Også kanskje vi kan la være og sette opp treffet til onsdagen? Da skal vi til helsesøster og få vaksine..=))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi kommer gjerne vi også... Kanskje litt dumt på Baker Hansen, siden det ikke er plass til så mange vogner inne, eller?

Har vi gått helt bort fra Sandvika nå? Det er det samme for meg hvor vi havner opp hen, for jeg er enig med Ønskejenta & Joakim at det er selskapet som trekker mest :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eline og jeg er også gjerne med:)

Jeg er enig med Ønskejenta&Joakim og anlej, det er selskapet som trekker. For min del synes jeg det er praktisk å ha vogna i nærheten for små soveperioder.

 

Jeg foreslår at vi tar en kafetur for å planlegge Sandvika shopping:) Ikke for å bestemme, men for å ta litt ansvar (som aga tok sist:) ) så foreslår jeg at vi møtes på Glass torsdag 9. nov kl 12. Høres det bra ut? Da kan vi jo planlegge neste treff og shopping. Blir gjerne færre runder frem og tilbake av det:)

 

Si fra hvem som er med, så kan jeg bestille bord til oss. Håper det er mange som kan, var jo så koselig sist!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da tar vi og setter opp en liste! (Godt du tar ansvar Mamman til Eline! =))

 

Disse kan torsdag 9 nov. kl 12.00:

 

-Mamman til Eline

-Mamman til Thea og Fredrik

-Ønskejenta&Joakim

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Strålende! Glass er supert!

 

Da er følgende påmeldt:

-Mamman til Eline

-Mamman til Thea og Fredrik

-Ønskejenta&Joakim

-Aga:-)

 

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hiver oss med =)

 

Da er følgende påmeldt:

-Mamman til Eline

-Mamman til Thea og Fredrik

-Ønskejenta&Joakim

-Aga:-)

-Mamma'n til Markus

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så synd det ikke passer for deg anlej. Siden det passer for så mange så foreslår jeg at vi treffes til torsdag, og så får vi la være å planlegge neste treff på en torsdag:) Så passer det forhåpentligvis da!

 

Det er bare å fortsette å melde seg på så bestiller jeg bord til oss:)

 

Følgende påmeldt:

-Mamman til Eline

-Mamman til Thea og Fredrik

-Ønskejenta&Joakim

-Aga:-)

-Mamma'n til Markus

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff kom på at da skal jeg følge mamman min til Oslo.... Snufs =( Hadde sett så fram til å se dere alle igjen...

 

Stryker meg fra lista.

 

Følgende påmeldt:

-Mamman til Eline

-Mamman til Thea og Fredrik

-Ønskejenta&Joakim

-Aga:-)

-Mamman til Eline

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan sikkert også, hurra! Treff er kos:) TILLA *roper på Tilla*, kom hit og meld deg på du også!!

 

Følgende påmeldt:

-Mamman til Eline

-Mamman til Thea og Fredrik

-Ønskejenta&Joakim

-Aga:-)

-Mamman til Eline

Endelig mamma-... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da passer det ikke for meg, jeg og ungene reiser nordover i morgen (lørdag 4/11) og blir til 11/11.. Skal besøke mammaen min :)

 

Men får håpe det passer neste gang da...

 

Kor dere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm jeg håper det passer men er ikke sikkert på om jeg har fått hjem bilen enda........

men kommer tilbake til dere til mandag og sier i fra:)

 

Jeg personlig trives godt på Pigen, men det er jo ikke så mye plass der, men jeg er jo ikke avhengig av å ha med vogna inn sånn som dere med mindre babyer:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har bil så da kommer vo og vi drar med oss gullet:)

 

Følgende påmeldt:

-Mamman til Eline

-Mamman til Thea og Fredrik

-Ønskejenta&Joakim

-Aga:-)

-Mamman til Eline

-Endelig mamma-... :)

-Mamma&Adriana

-gullet.kom.11/8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*kikker bort på endelig mamma* jada jada, er med jeg vettu:)

Mye Drammensturer på deg om dagene! Så kos...

Skal snoke litt på Drammnestråden på BiM jeg og se om Pinnsvinet og Theaokt kanskje vil være med også, siden de nå har fått sine små!

 

-Mamman til Eline

-Mamman til Thea og Fredrik

-Ønskejenta&Joakim

-Aga:-)

-Mamman til Eline

-Endelig mamma-... :)

-Mamma&Adriana

-gullet.kom.11/8

-tillab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg bestilt bord til oss på glass. Tenkte vi kunne dra dit nå i tilfelle noen ikke er på nett innen vi skal treffes, så kan vi ta det på pigen neste gang. Trives egentlig bedre der jeg og:)

(Det er fremdeles mulig å melde seg på)

 

Disse er foreløpig med:

-Mamman til Eline

-Mamman til Thea og Fredrik

-Ønskejenta&Joakim

-Aga:-)

-Endelig mamma-... :)

-Mamma&Adriana

-gullet.kom.11/8

-tillab

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...