phantomet Skrevet 31. oktober 2006 #1 Skrevet 31. oktober 2006 trille til barnehagen, for å ha samtale om junior,,, hmm....lurer på hvordan det blir. Pedagogen jeg skal snakke med er ung, og veldig opptatt av å si det riktige og imponere en gammel ringrev som meg. Sikkert ikke greit å være henne...men ei heller å være mammaen som bare vil vite at gutten får det han trenger.... Jeg lover herved å holde meg i skinnet...*ler*
Karomamma Skrevet 31. oktober 2006 #2 Skrevet 31. oktober 2006 He he, lykke til! Vi hadde vår første foreldresamtale for noen uker siden. Samtalen var med en av assistentene, for både ped. leder og styrer har vært sykemeldt siden snuppa begynte i august... Heldigvis klarte jeg å holde meg i skinnet, som du kaller det. Måtte hele tiden minne meg selv på at hun som satt der "sikkert gjør så godt hun kan"... Overfor eieren derimot....
Urtete Skrevet 31. oktober 2006 #3 Skrevet 31. oktober 2006 Enig, man må til en viss grad holde seg i skinnet! Samtidig synes jeg vi godt kan ha i bakhodet at vi tross alt er "kunder" i barnehagen, og vi betaler da vitterlig for "varen/tjenesten"! Da er det lov å ha krav innen rimelighetens grenser også! Dessuten: Når det gjelder barna mine, så er jeg kompromissløs!!!))) Må legge til at vi har et veldig godt samarbeid med vår barnehage. De vet at vi er fornøyd med det meste, og da er jeg trygg på at de tåler både positive og negative tilbakemeldinger!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå