silhah og emilie Skrevet 31. oktober 2006 #1 Skrevet 31. oktober 2006 syns det er så mye man trenger og er så vanskelig å huske allt. kan skrive ned hva vi har så kan dere komme med tips til ting vi mangler? -vogge m.madrass -2 dyner og puter -3 sengesett -masse myke handduker og vaskekluter -masse gas kluter -kombivogn -bilstol -pleiepakke fra welada(eller hva det heter) -bleier i div strl -masse klær -brystpumpe -ammeinnlegg -vogntepper og baby tepper -smokker -tåteflasker tror det er allt...skal kjøpe stelleveske og voksipose i uka her hva mere mangler jeg? og hva anbefaler dere? har termin 18.nov så jeg bør vel begynne å få klart det meste
SpongeBob Skrevet 31. oktober 2006 #2 Skrevet 31. oktober 2006 Synes det ser ut som du har det meste - det går også an å handle etter at ungen er kommet:) Du finner raskt ut hva du liker og ikke, så like greit å vente med mer shopping! 18. nov - du har ikke lenge igjen! Slapp av og samle krefter, du, og gjør koselige ting med kjæresten din som det blir leeeeenge til dere får gjort igjen:) Restaurantbesøk, kinokveld, bare kos dere!
selfangerkjerringa Skrevet 31. oktober 2006 #3 Skrevet 31. oktober 2006 ikke alle som har behov for babycall, men vi hadde det. Forrige gang brukte vi en walkie-talkie, denne gangen har vi investert i en orntlig babycall, av den litt dyre varianten - fordi vi for en gangs skyld har råd til det, og fordi vi får større bruk for det nå enn sist.
silhah og emilie Skrevet 31. oktober 2006 Forfatter #4 Skrevet 31. oktober 2006 er ganske kort tid igjen ja...begynner å virkelig glede meg;) jeg og kjæresten har 3-årsdag på søndag da så det blir vell litt ekstra trivelig da:)
Gjest Skrevet 31. oktober 2006 #6 Skrevet 31. oktober 2006 Bæresjal eller sele! Det er genialt og brukes MASSE her i gården i allefall... Putene får du nok ikke bruk for med det første... Vippestol er veldig greit, en som kan legges flat så den kan brukes fra du kommer hjem. Leketeppe/babygym. Uro til å ha over senga (gjerne med musikk etc) Vi har funnet ut at jenta vår er mørkredd med vi fikk en snn dings til å henge på senga som spiller musikk og lyser, også opp i taket over vogga slik at hun kan ligge og se på det. Den kan programmeres slik at den stopper etter en liten stund og så aktiviseres igjen av lgråt. Genialt...
silhah og emilie Skrevet 31. oktober 2006 Forfatter #7 Skrevet 31. oktober 2006 den dingsen hørtes jo genial ut..hva heter den...hvor kjøpte dere den? pris?
Conan Skrevet 31. oktober 2006 #8 Skrevet 31. oktober 2006 heia ser det mangler en vesentlig ting... stellekomode??? ellers har jeg kjøpt baby negleklipper og måler til badevann.
selfangerkjerringa Skrevet 31. oktober 2006 #9 Skrevet 31. oktober 2006 Jeg kunne ikke unnvært ammeputa mi i hvert fall! Den var kjempeflott Joda det går an med sofaputer også, men de er litt for myke i starten syns jeg. Etter en ganske slitsom fødsel var det veldig godt å bruke den mens jeg vente meg til amminga og lærte meg noen teknikker
Gjest Skrevet 31. oktober 2006 #10 Skrevet 31. oktober 2006 Febertermometer, kompresser til å vaske navlen med. Ellers er jo butikkene åpne til "alle døgnets tider", så pappan kan da vel handle litt etter at knøttet er kommet.
GuriMalla - ♀♂♂ Skrevet 31. oktober 2006 #11 Skrevet 31. oktober 2006 Vi bruker engangs vaskekluter i stedet for vanlige vaskekluter. Mye mer praktisk syns jeg. Har du badebalje? Ellers så kjøpte vi Babybjørn bæresele og vi hadde nok klikket uten den. Jenta vår hadde kolikk de første 3 mnd og det var bare i selen hun sov. Nå er det jo vinter så det er kanskje ikke så mye bruk for den.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå