Gå til innhold

TAKK ELLI KARAMELLI : )

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå er jeg forlovet : )

Jeg var den som fridde (han hadde ikke gjort det de nærmeste 10 åra sa han selv)!

Hvordan jeg fridde? Jo, men tips fra deg! : )

Jeg fikk trykket en t-skjorte som det sto "Vil du gifte deg med mammaen min?" inni et rødt hjerte til valpen vår. Jeg hadde ringene klare og valpen bar esken med ringene i munnen nesten helt bort til

samboer(nå FORLOVEDEN MIN;)

Derfor må jeg takke deg Elli Karamelli : )

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Næææ! Åh,så utrolig gøy! Kjempekoselig! :-)

GRATULERER SÅ MASSE SOM NYFORLOVA!!!!!!!!!!! :-))

Dette var kjempegøy å lese,Lucy84,nå ble jeg SÅ glad og rørt! Skulle gitt mye for å fått være flue på veggen da valpen kom tassende inn med eska i munnen og alt! Åh,så søtt! *SMELT*

Du må kose deg masse som forlovet,dette var SÅ hærlig melding å få idag! Du får rope ut når bryllup er bestemt,er kjempenyskjerrig på detaljene! :-) Vovven må jo få være med på den store dagen! og på bildene,det er så søtt!)

(er forresten nygift nå,vi gifta oss i Las Vegas 06.10.06,så er blitt ekte kjerring nå,det er kos det også!)

*KJEMPEKLEM*

Gjest Bjørnen Collargol
Skrevet

Så morro frieri :-)

Gratulerer som forlovet!

Skrevet

Takk takk begge to! : )

Ja, det var veldig søtt når hunden gikk trippene bort til han. : )

Bryllup blir til sommeren 2008. Jeg har alltid sagt at jeg skal gifte meg på sensommeren. Men fant ut at 31.05.08 er en lørdag og det er datoen vi ble sammen.. MEN forloveren/bestevenninnen min er i kina da. Så det spørst om vi ikke må ta det senere. Men da har vi 3 datoer å forholde oss til.. Vanskelig det der! For jeg vil jo ha med hun!!!

GRATULERER SÅ MASSE MED BRYLLUPET DITT! Koselig! Jeg gleder meg jeg også : )

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...