Reveenka Skrevet 31. oktober 2006 #1 Skrevet 31. oktober 2006 Nå har gullet sovet lur, spist litt så nå tar vi oss en tur ut i snøværet for å handle litt, vi - strømpebukser, votter og julekalenderting c",)
Babyonboard ;-) Skrevet 31. oktober 2006 #2 Skrevet 31. oktober 2006 Her er det -12 grader og KNALL sol ;-))) Og akkurat nå er det kjempeviktig å få spist opp de to siste ________! ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ..................... Hukommelsen er ikke tilstede ikke litt engang for tida ;-(((( Sånne risboller.... Puffed ris med sjokolade dere vet..... ;-)))
Reveenka Skrevet 31. oktober 2006 Forfatter #3 Skrevet 31. oktober 2006 Nemlig, alt må spises opp! Sånn er jeg også...sjokolade som ligger igjen i skålen/kjøleskapet kan bli DÅRLIG nemlig, hvis den ikke spises opp sammen med resten c",)!
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 31. oktober 2006 #4 Skrevet 31. oktober 2006 Har du risboller du `a...... Det hørtes godt ut.... Hvordan er det å sende sånne på mail...???
♥Snulder Skrevet 31. oktober 2006 #5 Skrevet 31. oktober 2006 Skulle vært på Tumleplassen med 2 små i dag jeg da... Men er syyyk... ikke sengeliggende syk... men nærmest stemmeløs... Det er jo fint når man skal synge og romstere på en slik aktivitet... Tar det igjen til uka:)
Babyonboard ;-) Skrevet 31. oktober 2006 #6 Skrevet 31. oktober 2006 Man trenger ikke stemme for å dibbe ;-))) Og jeg spiste de to SISTE opp.... Kan'ke sende noen da :-)))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå