Frk Jørgensen Skrevet 31. oktober 2006 #1 Del Skrevet 31. oktober 2006 Her er humøret på topp, men føler ikke akkurat at vekta går nedover nå mens jeg sitter foran pcen..hehe. Skal ut å gå senere i dag. Vel vel, Frk Jørgensen sender positive, vektreduserende vibber til eder alle!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Twig Skrevet 31. oktober 2006 #2 Del Skrevet 31. oktober 2006 Takk Frk Jørgensen )) Blir å sluntre inne i dag jeg.. er syk, så jeg komer meg ingen vei.. men humøret er greit ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Twig Skrevet 31. oktober 2006 #3 Del Skrevet 31. oktober 2006 komer = kommer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jåsjenta Skrevet 31. oktober 2006 #4 Del Skrevet 31. oktober 2006 Her er humøret på topp... sitter nå her med suppa.hihi Vekta går nedover, så det er bare velstand:o))) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NessaS Skrevet 31. oktober 2006 #5 Del Skrevet 31. oktober 2006 Jeg er i supertopp humør i dag. Masse snø ute. Nettopp vært ute og trillet/dytta for harde livet. Er så glad for at jeg fortsatt har kombivogna mi!! Det er god trening og dytte den i 10-15 cm kram snø skal jeg si. Måka snø har jeg også gjort. Så deilig å gjøre litt kroppsarbeid. Ha en flott dag, slankere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk Jørgensen Skrevet 31. oktober 2006 Forfatter #6 Del Skrevet 31. oktober 2006 ÅÅÅ! fantastisk! Dytting av tung vogn er urslit! Jeg er litt misunnelig, sitter på jobb, vondt i rompa. Må opp å gå. Men glad jeg ikke bor på den kanten der snøen daler.. En god dag ønskes deg videre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk Jørgensen Skrevet 31. oktober 2006 Forfatter #7 Del Skrevet 31. oktober 2006 Huff, god bedring iallefall!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk Jørgensen Skrevet 31. oktober 2006 Forfatter #8 Del Skrevet 31. oktober 2006 Supert!! Ingenting er vel bedre enn at suppa smaker og vekten går nedover, HURRA! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NessaS Skrevet 31. oktober 2006 #9 Del Skrevet 31. oktober 2006 Hele trillehistorien kan du forresten lese her. http://www.dinbaby.com/forum/thread/6903654 Bittelitt irritert på Hafslund, hadde det ikke vært for dem hadde humøret mitt vært enda bedre =) Hehe. Hilsen solstråla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Twig Skrevet 31. oktober 2006 #10 Del Skrevet 31. oktober 2006 Takk for det =) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå