Frk Jørgensen Skrevet 31. oktober 2006 #1 Skrevet 31. oktober 2006 Her er humøret på topp, men føler ikke akkurat at vekta går nedover nå mens jeg sitter foran pcen..hehe. Skal ut å gå senere i dag. Vel vel, Frk Jørgensen sender positive, vektreduserende vibber til eder alle!!
Twig Skrevet 31. oktober 2006 #2 Skrevet 31. oktober 2006 Takk Frk Jørgensen )) Blir å sluntre inne i dag jeg.. er syk, så jeg komer meg ingen vei.. men humøret er greit )
jåsjenta Skrevet 31. oktober 2006 #4 Skrevet 31. oktober 2006 Her er humøret på topp... sitter nå her med suppa.hihi Vekta går nedover, så det er bare velstand:o)))
NessaS Skrevet 31. oktober 2006 #5 Skrevet 31. oktober 2006 Jeg er i supertopp humør i dag. Masse snø ute. Nettopp vært ute og trillet/dytta for harde livet. Er så glad for at jeg fortsatt har kombivogna mi!! Det er god trening og dytte den i 10-15 cm kram snø skal jeg si. Måka snø har jeg også gjort. Så deilig å gjøre litt kroppsarbeid. Ha en flott dag, slankere!
Frk Jørgensen Skrevet 31. oktober 2006 Forfatter #6 Skrevet 31. oktober 2006 ÅÅÅ! fantastisk! Dytting av tung vogn er urslit! Jeg er litt misunnelig, sitter på jobb, vondt i rompa. Må opp å gå. Men glad jeg ikke bor på den kanten der snøen daler.. En god dag ønskes deg videre!
Frk Jørgensen Skrevet 31. oktober 2006 Forfatter #7 Skrevet 31. oktober 2006 Huff, god bedring iallefall!!
Frk Jørgensen Skrevet 31. oktober 2006 Forfatter #8 Skrevet 31. oktober 2006 Supert!! Ingenting er vel bedre enn at suppa smaker og vekten går nedover, HURRA!
NessaS Skrevet 31. oktober 2006 #9 Skrevet 31. oktober 2006 Hele trillehistorien kan du forresten lese her. http://www.dinbaby.com/forum/thread/6903654 Bittelitt irritert på Hafslund, hadde det ikke vært for dem hadde humøret mitt vært enda bedre =) Hehe. Hilsen solstråla
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå