Urtete Skrevet 31. oktober 2006 #1 Skrevet 31. oktober 2006 Jobbing og dibbing er vanskelig å kombinere!!!!!!!!!!) Her er det så stor aktivitet nå at det er VANSKELIG å henge med i svingene når man skal gjøre tapre forsøk på å jobbe litt innimellom.... Blir jo helt stressa!) Fra spøk til alvor: Det er så gøy at det er aktivitet her! Det tar jo helt av snart, jenter!!!
♥Snulder Skrevet 31. oktober 2006 #2 Skrevet 31. oktober 2006 Er sååå deilig med 1 år ekstra permisjon!!
Maud Skrevet 31. oktober 2006 #5 Skrevet 31. oktober 2006 Jeg har lurt på det samme. Hva med å jobbe redusert til full lønn med innlagt tid på kontoret til dibbing? Hjemme er det alltid noen barn som trenger noe. Lukker av og til (ganske ofte faktisk...) døra på kontoret og er travelt opptatt.... med å dibbe. Heldigvis styrer jeg min egen arbeidshverdag og ingen følger særlig med på hva jeg gjør.
Urtete Skrevet 31. oktober 2006 Forfatter #6 Skrevet 31. oktober 2006 40-50% jobb med 200% lønn høres sånn passe ut!)
dritgrei hei hei! Skrevet 31. oktober 2006 #7 Skrevet 31. oktober 2006 eller bare lønn for å være hjemme... åjaaaaaaaaaaaaaa det var det som het permisjon det. neste barn er det planen, nå er det bare kosing, nesten uten lønn. vi kan dele på jobben urtete så blir du fortere ferdig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå