Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2006 #1 Skrevet 31. oktober 2006 Min datter er 17 mnd, og har i de siste 4 mnd blødd litt nesteblod. Som oftes når hun slår seg, men hun har nå blødd nesteblod 2 ganger på natta. Da jeg skulle ta opp henne i dag tidlig var hun full av blod stakkar, vet ikke helt om dette er normalt. Flere som har barn som blør neseblod på nettene ?? Hilsen bekymret mor
M&T mamma Skrevet 31. oktober 2006 #2 Skrevet 31. oktober 2006 Ja jeg har det. Svarte på nesten det samme for litt tid siden. Se denne linken: http://www.dinbaby.com/forum/thread/6831541
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2006 #3 Skrevet 31. oktober 2006 Min gjør det innimellom, de siste dagene har han hatt litt blodsnott om morgenen og det ligger også litt på puta hans fra natta. Pappaen blør endel neseblod i perioder.
Gjest Skrevet 31. oktober 2006 #4 Skrevet 31. oktober 2006 Flere av våre har hatt perioder hvor de har blødd neseblod ofte på natta. Enkelte av dem har hatt dette i flere år, men de vokser det av seg til slutt.
Northernlights Skrevet 31. oktober 2006 #5 Skrevet 31. oktober 2006 Ja, men det barnet er 22 år nå ;o) Han blødde mye neseblod da han var liten, natt og dag. Heldigvis så vokste han det av seg. Men det hender en sjelden gang iblant han blør igjen, men det kan ikke sammenlignes med hvor ofte det var da han var liten. En spesiell blodåre inni nesen var veldig nære neseveggen, og det skulle ikke noe til før den sprakk. Han var hos lege, men eneste de kunne gjøre, var å brenne den vekk...noe gutten selv ikke ville gå igjennom. Men etterhvert avtok det heldigvis likevel . Skader ikke nevne det til legen. Så kan det iallefall utelukkes andre ting, som ikke er normalt. Men sannsynligvis er det bare den blodåren som er litt vel mye eksponert i nesa hennes.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå