Gå til innhold

Jeg trenger meningen deres på noe.......

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet ikke om det er jeg som er sær, men her er situasjonen:

3 uker gammel baby, som Mor og Far (til baby'n) tar med på vorsspiel. (!!!!) Baby'n lå i vogna i 1. etasje, festen foregikk i 2. etasje. Far drakk, ikke mor. Det var en fylle fest der godt overhalvparten av deltagerene var overstadigberuset..

GREIT eller IKKE GREIT?????????

Personlig syntes jeg; Absolutt ikke greit, og på grensen til forkastelig!! Når du blir forelder syntes jeg man må gi slipp på slikt, og hvertfall ikke TA med barnet, HVERTFALL ikke så tidlig. Er jeg sær??

For anledningen:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehe tror ikke du er sær nei. Vi har hatt Martin med på fest (var bryllup), men det var ikke blitt fyllefest ennå når vi dro.

Skrevet

syns ikke man trenger å gi avkall på fester etter man får barn, det har i alle fall ikke jeg gjort, men å TA med ungen på en fyllefest, den syns jeg er drøy ja!

Skrevet

Er det mulig??? Definitivt IKKE GREIT!!! Mamma'n kunne da holdt seg hjemme syns jeg... Eller vertfall skaffa barnepike... Fulle folk og nyfødte babyer hører IKKE sammen!! De kan jo finne på hva som helst... Umulig å ha kontroll på at ingen var nede hos babyen...

Du er slettes ikke sær!!

Skrevet

Jeg hadde ikke gjort noe sånt ihvertfall, og må innrømme at jeg syns det virker unødvendig. Enten må den ene forelderen bli hjemme, eller så får de skaffe barnevakt. Småunger har ikke noe på fyllefest å gjøre :)

Skrevet

Jeg synes ikke det er greit.. jeg tok med veslegutt da han var ca 3-4mnd på grillfest på jobben til pappa`n.. her skulle de grille først, så skulle festen begynne etterpå....(jeg skulle bare være med på grillinga) dessverre var det allerede noen godt fulle folk der som absolutt skulle drive å ta på han osv.. så jeg reiste, synes ikke det var noe trivelig... 3 uker synes jeg er værre.. hadde aldri turt det engang... hørte om noensom satte vogna utenfor puben, med babycallen oppi.... tragisk..

Skrevet

Nå ble jeg lettet!! Trodde nesten det var jeg som var sær og "kjedelig". Barnemoren mente at siden han var så snill og sov hele tiden så gjorde dette ingenting. Herregud.. VOKS OPP!! Hun dro ikke før klokken nærmet seg 00.00 heller. "Han sover jo så fint.."

Skrevet

Vil ikke si at det er sært og kjedelig å ikke ta med seg barnet sitt på fest... når en får barn er det naturlig at sånne ting ihvertfall blir utsatt en stund.. men er jo veldig godt den dagen en kan ha barnevakt å komme seg ut en tur... enten om pappa`n er hjemme eller vi kan reise ut som kjærester... Fest var ihhvertfall ikke det første jeg tenkte på når jeg kom hjem... hadde jo ikke overskudd på mange mnd jo... nei da prioriterte jeg heller soving gitt... ;o) men vi er alle forskjellige...

Skrevet

Dette tilfellet synes jeg også var ekstremt, og ville reagert selv. Men generelt synes jeg nordmenn er alt for lite flinke til å "fortsette livet sitt" etter de har fått barn. Barna kan være med på veldig mye forskjellig, og sover godt selv om det er litt liv rundt dem. I tilfelle misforståelser; jeg synes ikke barn og alkohol er noen god kombinasjon, men ser ikke noe galt i å dra på middag hvor folk tar seg et glass vin eller to til maten mens babyen sover i vogna.

Skrevet

det blir jo selvfølgelig noe helt annet.. jeg skulle i bryllup i sommer, da kom det et par hit, de tok seg øl og vin, jeg venta til veslegutt hadde fått siste slurk med pupp og lagt han, da tok jeg og det, mens vi venta på at svigermor skulle komme.. deretter reiste vi i bryllup... jeg ser ikke noe galt i det... men et barn har ikke noe på en fyllefest å gjøre... synes jeg... men uansett så kan en ikke fortsette livet der en slapp før barnet kom, for det er nemmlig kommet en liten en som gjør et par forandringer, men dette kommer og ann på hvilket liv en levde før en ble gravid og fikk barn... da jeg var rundt 20 var jeg jo på fest hver helg, de sista par åra før veslegutt kom til verden var det bare innimellom, så for meg er det faktisk ikke den alt for store omveltningen... når det gjelder den delen da.. he he

Skrevet

Jeg synes det ikke er greit.

Har hørt at barnevakt skal være trikset når man vil ta seg en fest:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...