Gå til innhold

Nå var det fullt her inne!

Anbefalte innlegg

Skrevet

For jeg driver og oppdaterer meg - og nå tok jeg igjen det første innlegget jeg svarte på her i dag, og da er siden FULL av nye innlegg&tråder over meg igjen!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har dere ikke noe husarbeid dere kan gjøre en halvtimes tid, så jeg kan få litt orden og oversikt på dette ? c",)

Skrevet

He he he, har ikke husarbeid på kontoret vettu :)

Fikk skikkelig kjeft i sted for en feil sjefen min har gjort... Da ble jeg så forbanna at nå bare dibber jeg og drikker kaffe....

Og jeg har ingen møter før kl. 14 i ettermiddag, så bare pass deg!!!

Skrevet

Jeg har ikke nådd helt opp ennå; har igjen seks innlegg. Men nå ser det ut til at de andre gjør viktige ting i huset, så da får du produsere innlegg på harde livet så lenge! c",)

Skrevet

Nå er det jo plutselig bare meg her!!! Jeg mente det ikke så bokstavlig da, jenter! Kom tilbaaaakeeee!

Skrevet

Mnja, det hender jo en sjelden gang at jeg må gjøre noe arbeid da....

Skrevet

Du får ikke betalt bare for å møte opp, du heller?

Skrevet

Tyvärr :((

Snakket med en venninne om det i går, for jeg har det så innigranskauen hektisk for tida. Hun spurte om jeg hadde vurdert å jobbe redusert. Det har jeg selvsagt og vil helst jobbe 50% med full lønn. Det hadde vært noe....

Skrevet

Jeg har funnet ut at jeg nok ikke kan jobbe fullt på en stund - fire barn gir en del jobb på hjemmebane... så jeg foreslo at jeg kunne jobbe 50%, og så kunne han "ansette " meg 50% i firmaet sitt, sånn at det ble 100 til sammen. Men det ville han ikke, gitt... Syns det var en god idè, jeg c",)!

Skrevet

"han" er selvfølgelig gubben......

Skrevet

vi tenker nok ganske likt Reveenka... Gubben min klager over at han burde hatt noen på kontoret til å ta seg av innkommende telefoner... Jeg kunne jo gjort det for mye penger!! Eller så kunne han betalt meg stykk pris for klesvask... Daaaaa hadde jeg blitt rik da tenker jeg! Hadde ikke behøvd gjøre et arbeidslag mer i dette livet...

Skrevet

Stykkpris for klesvask var en glimrende ide!

Da hadde denne jenta fort vært mangemillionær!!!!:)))

Jeg og Røkke, liksom!

:-))

Skrevet

Stykk pris på klesvask det hadde vært noe... eller en krone for hver legokloss som er plukket opp. Hmmmm kunne vært millionær jeg...

og jeg har bare 2 barn, eller 3 da med han på 38....

Skrevet

Må si jeg er full av respekt for dere som har 4 og 5 unger (eller 2 for den sakens skyld....)

Enda jeg har en mann som hjelper i heimen, synes jeg det er så siiiiiinsykt mye hele tiden! Jaja, det hjelper jo ikke akkurat at jeg er ute og flyr i helgene og på kveldstid flere ganger i uka heller :)

Kan dere ikke bare begynne å fakturere gubbene deres (eller retterere sagt firmaene)? Konsulenttjenester her jeg jobber, prises fra 1.000,- i timen. Spesialister (og det er dere jo) koster nærmere 2.000,- per time. Tenk den summen, jenter!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...