Gå til innhold

Barnetrygd


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Trodde også det. Vi skal ha f.o.m september..

Er det noe vi må sende inn selv, eller skal dette gå automatisk ?

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi får barnetrygd fra september, men jeg leste et eller annet sted at det var behandlingstid og at det kunne ta noen måneder. Når vi får barnetrygden får vi etterbetalt de månedene som har gått. Det går automatisk. Håper det blir før jul da ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jo fra september! vi fikk vår andre utbetaling igår. men maste oss til den forrige, slik at de utbetalte den første manuell i begynnelsen av oktober. kan være forsinket behandlingstid som gjør at dere ikke har fått den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ringte trygdekontoret nå. Og gutten min var ikke lagt inn i systemet. De hadde gjort en feil. Så vi skulle få utbetalt i november (for 3 mnd da).

Kan kanskje være lurt å ringe de hvis en ikke har fått barnetrygda ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg fikk igår! for 2 måneder.. (fikk skjema fra trygdekontoret om kontonummer mitt for barnetrygd for en tid tilbake som jeg måtte fylle ut etter at TK fikk fødselsmeldingen fra sykehuset)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Jeg ringte for ei uke siden fordi vi heller ikke hadde fått noe. Da sa de at det hadde skjedd en feil og at vi skulle få etterbetalt. Regner med at det er på kontoen på slutten av måneden. Best å sjekke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Begynner å e på om dette er vanlig prosedyre i mange kommuner. Da jeg ringte forrige uke, hadde jeg også "falt ut av systemet". Nå har jeg i allefall fått vedtaket i posten. GOdt med litt ekstra penger til jul ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk vite at det var skjedd en feil i systemet for augustbarna!! Utbetalingen skulle gå automatisk etter at kontonummer var innsendt og registrert... men våre augustbarn var det mye kluss med. Sikkert derfor det er mange som har fått samme beskjed!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...