Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2006 #1 Skrevet 31. oktober 2006 Er det skadelig å stå litt sånn? Hun holder jo hele vekten sin selv....
så var vi 4 Skrevet 31. oktober 2006 #3 Skrevet 31. oktober 2006 Nei, hun setter seg ned igjen når det blir for tungt
Sanna&Simen Skrevet 31. oktober 2006 #4 Skrevet 31. oktober 2006 Simen har "stått" i en mnd han (Er tre mnd.). Det er det beste som er syns han. Står og hopper, og setter seg når han blir sliten...
GuriMalla - ♀♂♂ Skrevet 31. oktober 2006 #5 Skrevet 31. oktober 2006 Jenta mi har villet opp og stå siden hun var 2 mnd. Jeg var skeptisk men hun satt seg når hun ble sliten. Snakket med fysioterapeut på 4 mnd kontrollen om det å sitte oppreist og om det var skadelig. Fysio mente at så lenge hun selv vil sitte så er det greit. De regulerer det selv tror jeg da!
En_av_hver Skrevet 31. oktober 2006 #6 Skrevet 31. oktober 2006 Både gutten og jenta mi har stått siden de var 5 uker gamle. Jeg spurte på helsestsjonen sa de det samme som over her; de setter seg når de blir slitne, men skal ikke "trene" på det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå