♥Snulder Skrevet 31. oktober 2006 #1 Skrevet 31. oktober 2006 Når mørket senker seg så sniker storfamilien seg ut i bilen og drar.... Vekk fra den iltre ringeklokka og djevelutkledde unger! Da er denne familien å finne på et eller annet shoppingsenter! Handler unødvendige ting og spiser junkfood:) Egentlig en fin dag hvis jeg tenker meg om....
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 31. oktober 2006 #2 Skrevet 31. oktober 2006 Det var lurt... Kanskje vi trenger endel ting sånn etter kl 1700 også. Storebror må ha et par votter til, når jeg tenker meg om...
Gummelillan Skrevet 31. oktober 2006 #3 Skrevet 31. oktober 2006 Send alle monstrene og spøkelsene til Bærum dere. Her har jeg godteskålen klar og gresskaret skal tennes tidlig. Er nok av de få som synes dette er kjempekoselig! Eldstejenta har lyst til å gå selv, men jeg forsøker å overtale henne til å være hjemme for å ta i mot ungene her i stedet ;-))))
♥Snulder Skrevet 31. oktober 2006 Forfatter #4 Skrevet 31. oktober 2006 Der vi bodde tidligere var det ei amerikansk dame som organiserte Halloween... Koselig for ungene da... Men helt pyton for oss med babyer som våkner av at dørbjella tar helt av.... Vi var hjemme og deltok første året... Ble for slitsomt for meg late mennesket....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå