snuppelure 74 Skrevet 31. oktober 2006 #2 Skrevet 31. oktober 2006 Jepp det vet jeg Var å kjøpte den i går men har ikke begynt ennå, prøver egentlig å spare den litt for det er så lenge til neste bok desverre
Gjest Skrevet 31. oktober 2006 #3 Skrevet 31. oktober 2006 Ferdig jeg.. skal jeg fortelle? Hehe.. Huff.. ja.. det skulle jeg gjort også.. Men Emilia sov så lenge nå.. Så jeg hadde gooood tid.. Og nå kommer ikke neste før i januar!!!!!
snuppelure 74 Skrevet 1. november 2006 #4 Skrevet 1. november 2006 ikke før i januar, nei da må jeg i hvertfall prøve å vente litt Å du får ikke lov å si noe nei Hehehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå