Gå til innhold

Jøss, her var det stille...


Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det om natta det foregår her eller?

 

Vel vel, nå er årets første snømåking unnagjort - og da er lov og kose seg litt med en kopp kaffe og litt dibbing:-) Her velter det ned med snø - er jo rene julekortstemninga ute. Det er fint, men nå håper jeg det gir seg snart - er ikke SÅ glad i snø...

 

Ellers håper jeg dere alle får en fin dag:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

stilt ja...er vel ikke våkne ennå =0)

 

 

kommet snø her også,men bare pittelitt.men nok til at ungene på 10 dro frem akebrettet,hehe

tror ikke det var god gli på den grusen nei....

heller ned kaffe her også.å dibber da =)

blitt litt hekta,innrømmer det.......

 

 

Skrevet

Her er vi snytt for snøen de så iltert meldte om i går. Så jeg sitter her med kaffekoppen og dibber i stedet. Men nå bør jeg får opp farten. Får kollega på besøk kl 12 og huset ser ikke ut. Så nå skal det ryddes i tøy og vaskes etter alle jukseregler med Jif-kluter, tørrmopp etc.... ;-)))) Hva skulle jeg ha gjort uten alle de kjekke vaskemidlene på markedet de siste årene.. Just spray&mopp!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...