her@ Skrevet 31. oktober 2006 #1 Skrevet 31. oktober 2006 Er det om natta det foregår her eller? Vel vel, nå er årets første snømåking unnagjort - og da er lov og kose seg litt med en kopp kaffe og litt dibbing:-) Her velter det ned med snø - er jo rene julekortstemninga ute. Det er fint, men nå håper jeg det gir seg snart - er ikke SÅ glad i snø... Ellers håper jeg dere alle får en fin dag:-)
Gjest Skrevet 31. oktober 2006 #2 Skrevet 31. oktober 2006 stilt ja...er vel ikke våkne ennå =0) kommet snø her også,men bare pittelitt.men nok til at ungene på 10 dro frem akebrettet,hehe tror ikke det var god gli på den grusen nei.... heller ned kaffe her også.å dibber da =) blitt litt hekta,innrømmer det.......
Gummelillan Skrevet 31. oktober 2006 #3 Skrevet 31. oktober 2006 Her er vi snytt for snøen de så iltert meldte om i går. Så jeg sitter her med kaffekoppen og dibber i stedet. Men nå bør jeg får opp farten. Får kollega på besøk kl 12 og huset ser ikke ut. Så nå skal det ryddes i tøy og vaskes etter alle jukseregler med Jif-kluter, tørrmopp etc.... ;-)))) Hva skulle jeg ha gjort uten alle de kjekke vaskemidlene på markedet de siste årene.. Just spray&mopp!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå