Babyonboard ;-) Skrevet 31. oktober 2006 #1 Skrevet 31. oktober 2006 Nå MÅ jeg legge meg!!! Nattsenkingen på varmeovnene slo inn ved midnatt, og nå er klokka 02.33!!! Og ute er det -14 grader og inne er det KALDT!!! Brrrrrr.... Lurer på om jeg skal løfte lille varmeovnen som ligger oppe og sover i min seng..... hmmmmm..... Nei, da våkner hun LYSVÅKEN :-))) Natta da damer ;-)
Babyonboard ;-) Skrevet 31. oktober 2006 Forfatter #2 Skrevet 31. oktober 2006 Lurer på om jeg skal løfte lille varmeovnen som ligger oppe og sover, OVER i min seng... Hjernen fungerer ikke, tunga slår ikke, og fingrene trykker bare feil.............. NEED I SAY MORE????
Babyonboard ;-) Skrevet 31. oktober 2006 Forfatter #3 Skrevet 31. oktober 2006 NÅÅÅ SKAL jeg legge meg!!!! ;-)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 31. oktober 2006 #4 Skrevet 31. oktober 2006 Forventet du at jeg skulle si natta eller? He he he, sovnet da jeg......Men sier gjerne GOD MORGEN til deg da;-)
Babyonboard ;-) Skrevet 31. oktober 2006 Forfatter #5 Skrevet 31. oktober 2006 God DAG må vel jeg si ;-)))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå