Gå til innhold

Hva er din Twist-favoritt???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ble litt inspirert av Phantomets innlegg....

Min favoritt er Banan.... Men egentlig også Dajm, også Caramel .................. også Cocos da.... også også...

*beslutningsvegring*

MEN Toblerone greien kunne de godt fjernet for min del altså!!!!

Hva er DIN favoritt???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jøss...... Klarte jeg å skrive et innlegg UTEN smileansikter??????????? ;-))))

Skrevet

Banan - ingen over ingen ved siden:-)

Lakris

og så kommer alle de andre som perler på en snor!

Skrevet

Hmmm... jeg er nok rar... for jeg er ikke så veldig glad i Twist.... Spiser det hvis jeg må...hihi... det hender jo må jeg innrømme!!!

Skrevet

Skjønner hvem jeg bør dele twistpose med. For Babyonboard og Attpåklatten har vel som sine favoritter mine verstinger. Men derimot Toblerone, Nougat, Nøtti (er ikke helt sikker på at den heter det, men...) er sikre vinnere her i gården ;-)))

Skrevet

Nøtten tar jeg ;-)

Skrevet

Min favoritt var den derre med hvit tupp (skjønner dere?), men den er borte nå.....

MEN jeg er jo stort sett altetende jeg, da! Og Toblerone er jo supergodt!

;-))

Skrevet

ja pokker heller, hvor ble det av fjellet med hvit tupp...?

men av dem som er igjen så er jeg veldig glad i lakrisen, og kokosen og jappen

mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

kanksje jeg skulle tatt meg en tur på butikken.

Skrevet

Den med den hvite tuppen er min favoritt også. Skjønner ikke hvorfor de har fjernet den. Ellers synes jeg den crispsjokoladen er god også jeg da.

Skrevet

Jeg henger meg på gummelillans utvalgte!

Ellers foretrekker jeg toblerone i alle farger bortsett fra mørk hostesjokolade da..

Skrevet

Borte er favoritten,

og vi blir sittende igjen med dritten....

Nei, usj, den var litt stygg! Men jeg hadde et innlegg her om Twist i sommer, hvis jeg ikke husker feil. Favorittbiten min var forsvunnet, og jeg hadde kontaktet Freia og etterlyst den. Klaget også litt over at det nesten bare er karameller i Twistposen for tiden. Hos oss blir de alltid liggende igjen. Fikk til svar at de med jevne mellomrom foretar spørreundersøkelser for å finne ut hvilke biter som skal forbli i posen og hvilke som skal ut. MIN BIT FIKK IKKE NOK STEMMER!!! Buhuuuuu!!! OG JEG BLE IKKE SPURT!!! Hrmpf#%??&§%§!!!

Den med hvit topp har nok lidd samme skjebne. Den var også blant mine favoritter. Men hvis du lurer på hvilken som var den virkelige favoritten så lenge den fantes i posen, var det.........

.....sjokoladebiten med lakriskrem inni!!! Himmelsk!!!

Kunne spist en hel pose med den!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...